brrah Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei! Er ute etter en hjemmekino med forsterker og høytalere. Det jeg gjerne ønsker er at forsterker i tillegg til å ha HDMI-ut gjerne har 2 HDMI-innganger. Slik jeg har forstått det vil det si at jeg kan koble både min Xbox 360 og min laptop samtidig og lett kan switche mellom disse? Og at jeg dermed kun behøver å koble en HDMI kabel til min LCD-TV? Uansett, har sett på dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=378943 Den har akkurat det jeg er ute etter, men er int. i å få prisen enda mer ned. Vet denne har vært på tilbud til 1500 så noen som har noen forslag til under 2000, gjerne godt under? Setter pris på svar, synspunkter på nevnte anlegg og forslag til andre! Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det hjelper jo selvsagt litt hvis du også forteller noe om hvilke høyttalere du har tenkt deg da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Slik jeg har forstått det vil det si at jeg kan koble både min Xbox 360 og min laptop samtidig og lett kan switche mellom disse? Og at jeg dermed kun behøver å koble en HDMI kabel til min LCD-TV? Det stemmer. Switchingen skjer ganske enkelt med et klikk på fjernkontrollen. Endret 10. desember 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser du har slått fra deg løskomponenter, så da var vel ikke mitt innlegg så veldig relevant lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå