[-GoMp-] Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jeg leier leilighet og har min ruter koblet på huseiers ruter. Dessverre får jeg Strict NAT/NAT type 3 pga dette. Vil det være lettest for meg å få Nat 2/NAT1 ved å be om å få gå inn på hans ruter, og sette min ruter som DMZ?? Eller bør jeg punche inn alle porter på port forward - med min ruter som statisk IP... er ikke DMZ like greit? Endret 9. desember 2008 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hvis din router er koblet til fra WAN til husets router, så kan du like greit be om DMZ.. og deretter så åpner du de nødvendige porter i din egen router.. er nok det beste.. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Min ruter står ved siden av hans og er plugget i ...husker ikke om det var WAN port eller en standard nettverks port. Uansett, fant ingen DMZ på hans ruter dessverre :( Prøvde å sette port forwarding da.. Gjorde da følgende: la til ip-adressen på min ruter, og porter. Får fortsatt NAT3/strict NAT. Hvordan kan jeg gå frem neste gang for å få dette til? Skal jeg under port forwarding skrive inn ip'en på hans ruter + port? skrive inn ip-adressen på min playstation3 + port? Skulle ønske han hadde DMZ...jævla zyXel Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spander ny router på han Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Spander ny router på han Tror han har den pga jobben og at jobben hans er litt strict på de greiene.. uten at han vil gå nærmere inn på det. Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hvis du kobler din router opp mot hans router fra LAN til LAN (din router vil virke som en enkel switch/aksesspunkt, så portforwarding på den er ikke nødvendig), så PortForward'er du på hans router til din playstation3 IP og port.. Du bør også sette statisk IP på playstationen.. For å være sikker på at du gjør det riktig med portforward, så er alltids Portforward.com genial.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå