wiiija Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kjøpte en ny Sony Ericsson W890 i juni i år, og for et par-tre måneder siden begynte signalet å forsvinne. Samtaler ble brutt før det var gått ett minutt og jeg måtte ofte prøve flere ganger for å få sendt sms. Umulig å ha mobilen i lomma, da det sto "kun nødanrop" da jeg tok den opp igjen. Dette skjedde spesielt da jeg satt i sofaen hjemme og da telefonen lå på nattbordet, men ellers i huset og andre steder var det fullt med signal (hvertfall såvidt jeg kunne merke). Etter hvert begynte det å bli dårlig signal andre steder også. Å skru på/av 3G hadde ingen effekt, ei heller skifte til nytt sim-kort. Den ble også prøvd med andres sim-kort med samme signalproblem. 10. november ble den levert inn på Expert som skulle sende den inn på verksted med "dårlig signal over alt" som feilbeskrivelse. Fikk ny telefon på garantien og var overlykkelig da jeg henta den i dag. (At den hadde kommet til butikken for tre uker siden uten at jeg hadde fått beskjed er en annen historie.) Og f**n meg er det like dårlig signal hjemme på denne også! Har allerede fått "kun nødanrop" én gang, og når den ligger helt i ro på bordet varierer det mellom en og to signalstreker. 3G er deaktivert på denne også, og jeg har ikke hatt noe problem når jeg har brukt samme sim-kort og minnekort i min gamle mobil mens den nye var på verksted. Har noen noe tips til hva som kan være problemet? Jeg er passe forbanna og oppgitt akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå