Vedgyfree88 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hei jeg har lastet ned en film på 840 MB og vil gjerne ha denne ned på 2 cd'er fodi brenneren min ikke støtter overbrenning! hvilket program må jeg bruke for å dele filen i 2 deler på 420 MB? eller må jeg bruke et program? Vet noen det så vær så snill å svar! -vedgyfree88- Lenke til kommentar
compaq_jepp Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hei jeg har lastet ned en film på 840 MB og vil gjerne ha denne ned på 2 cd'er fodi brenneren min ikke støtter overbrenning! hvilket program må jeg bruke for å dele filen i 2 deler på 420 MB? eller må jeg bruke et program? Vet noen det så vær så snill å svar! -vedgyfree88- Du trenger ikke et fildelingsprogram, det du trenger er et video redigeringsprogram, der er det bare til å dele filmen på midten og lagre de som to forskjellige filer!!! (teoretisk burde det funke!!!!!) Lenke til kommentar
Vedgyfree88 Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har hørt det jeg også nå! men hvor finner jeg et bra som er brukervennelig og enkelt! har prøvd sånn program som jeg ikke fatter meg på! -vedgyfree88- Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 hei jeg har lastet ned en film på 840 MB og vil gjerne ha denne ned på 2 cd'er fodi brenneren min ikke støtter overbrenning! hvilket program må jeg bruke for å dele filen i 2 deler på 420 MB? eller må jeg bruke et program? Vet noen det så vær så snill å svar! -vedgyfree88- Winsplit?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå