Novec Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Rheobus-markedet er i full oppblomstring, og Zalman har funnet ut at det er på tide å hive seg inn i kampen om kundene. Svaret deres, MFC1, ser ut til å være en pen, funksjonsrik og prisgunstig rheobus. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 har dere testa den med et par 120mm deltaer? ganske fin artikkel Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vet dere hvor en kan få tak i 3pins forlengelseskabel med pass through av RPM? Lenke til kommentar
erl Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nei, dessverre. Men du kan jo alltids ta to vanlige forlengere og mekke deg en selv. Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vet dere hvor en kan få tak i 3pins forlengelseskabel med pass through av RPM? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...I3PF60&toc=3480 Men dersom du mener overgangskabel fra stor til liten molex-kontakt, er jeg redd det blir vanskelig. Men som Espen sier - det kan du lage selv. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Da blir det frem med loddebolten igjen da Skal lage en 7/12V switch på DD5`n min. Bruker ikke 40mm viften i front, så jeg for lage en ny frontplate, med 8x vippebrytere der viften normalt sitter. Håper jeg for plass. Jeg har ikke flere 5.1/4 plasser så jeg må komprimere mest mulig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg syns den rhebussen/fanbussen der var rå jeg, skal kjøpe meg en slik i stedet for sunbeam sin, denne er jo billigere og bedre (mener jeg) for alle viftene mine har rpm greie.... FIn test, men jeg syns den kunne fått en 5'er Lenke til kommentar
VB Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 min ligger på posten... får håpe den funker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå