Gjest Guest_hjelp_* Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er e det noen som har noen gode råd til meg? Jeg har en veldig god venn som jeg tror jeg ar noe på gang med. Det er bare at jeg ikke er så flink til å ta initiativ eller vise følelser... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet heller egentlig ikke om han liker meg, men det virker veldig sånn. Det er veldig mange som tror vi holder på, men jeg er ikke sikker selv. Bør jeg spørre han om hva han tenker og vil? Eller skal jeg bare late som ingenting? Jeg bruker vell som regel å ta de letteste løsningene, men jeg vil ikke det nå. Han er perfekt.. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Snakk med han men hva skal jeg si? Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du får nesten si hvor langt dere har kommet først. Kysser dere, tar dere på hverandre, har dere sex? Bare flørter dere? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du får nesten si hvor langt dere har kommet først. Kysser dere, tar dere på hverandre, har dere sex? Bare flørter dere? flørter mest.. men blir litt kosing osv også. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du får nesten si hvor langt dere har kommet først. Kysser dere, tar dere på hverandre, har dere sex? Bare flørter dere? flørter mest.. men blir litt kosing osv også. Jeg lurte mest fordi det kunne hende at dere hadde gått all in allerede, og du bare ville avklare om dere var kjærester eller ikke. Men da foreslår jeg mer kosing, og prøv å få litt fremdrift på det. Sats på handling, ikke prat det ihjel. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ta initiativet! Du har ingenting annet å tape på det enn at du evt finner ut at det ikke blir noe av, og kommer deg videre. Sjangsene er store for at det er begynnelsen på noe hyggelig. Altfor mange mulige forhold som går i dørken fordi begge parter sitter på gjerdet og venter på at den andre skal ta initiativet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 takk for svar! det jeg er redd for, er at viss jeg prøver å bli sammen med ham, så blir det gode vennskapet vårt over. Men jeg skal prøve! Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvordan gikk det? Jeg tror jeg gjorde noe lignende med en jente før, var ikke helt sikker på hvor jeg ville ha henne, fordi hun var så grei å henge med - bare som en venn. Men hun var så utrolig søt. Selvføgelig gikk det som det måtte gå, siden jeg ikke tok initiativ til noen av delene. Stakkars jente... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ta intiativet! Du vil angre senere hvis du ikke gjør det, du har virkelig ingen ting å tape! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jepp, ta iniativet. Kose og bli kjent er det aller beste. Ta deg god tid, så finner du fort ut om dere er ment for hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det går bedre. Jeg tror det kommer til å funke! Men er fortsatt ikke helt sikker på hvor jeg har han. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Push på, han vil gjøre det klart hvor du "har" ham etter en stund, spesielt om du ikke dilter etter ham som en hundevalp, men gjerne holder muligheten åpne. Han må se at om du skal være eksklusiv må han og være det. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Heh, jeg som trodde bare jenter brukte venneforhold som forsvarsmekanisme mot smarte og ofte vellykkede, men ellers uattraktive mennesker. Hvis en gutt ser på deg som en venn, er han antakeligvis ikke interessert heller. www.laddertheory.com er forøvrig obligatorisk lesning på dette feltet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ElDiablo_* Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 De som sier at du ikke har noe å tape, tar jævlig feil. Etter å ha vært bestevenner i 2 1/2år ble jeg sammen med vedkommende. Det var helt fantastisk de første 3mnd, etter det har det bare vært helvette. Ikke bare mista jeg kjæresten min, men også bestevennen min som alltid var den som stilte opp for meg når ting gikk dårlig. Men om jeg kunne gått tilbake i tid, hadde jeg gått for det hver eneste gang <3 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke snakk! Handle! Det vil si; Dype utringninger, korte skjørt, lenge blikk, "tilfeldige" berøringer. Tenn fyren hinsides all fornuft og resten går av seg selv. Menn er enkle og vil ha hun som er best i senga. Er du fin _og_ god i senga så er ingenting bedre enn det! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mina_* Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ikke snakk! Handle! Det vil si; Dype utringninger, korte skjørt, lenge blikk, "tilfeldige" berøringer. Tenn fyren hinsides all fornuft og resten går av seg selv. Menn er enkle og vil ha hun som er best i senga. Er du fin _og_ god i senga så er ingenting bedre enn det! Var det ikke sånn at noen damer bare var til å pule og ikke noe mer? Viss du går så rett på sak, kan det kanskje komme som et sjokk på han. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ikke snakk! Handle! Det vil si; Dype utringninger, korte skjørt, lenge blikk, "tilfeldige" berøringer. Tenn fyren hinsides all fornuft og resten går av seg selv. Menn er enkle og vil ha hun som er best i senga. Er du fin _og_ god i senga så er ingenting bedre enn det! Var det ikke sånn at noen damer bare var til å pule og ikke noe mer? Viss du går så rett på sak, kan det kanskje komme som et sjokk på han. Mange damer er bare for puling De fleste faktisk... Men skal hun ha kjangs overhodet så må hun handle. Handler hun ikke så skjer det jo ingenting. Så er det opptil hun å være best i senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå