Gå til innhold

Problemer med Windows DVD maker

Anbefalte innlegg

Plutselig fikk jeg et problem med windows DVD maker. Programmet klarer ikke å finne DVD brenner på pcen min. Men jeg får brent DVDer med andre brenneprogrammer, men ingen av dem klarer å brenne filmer til DVD. Er det noen her som enten vet hvordan jeg kan få programmet til å finne DVD brenneren, eller hvor/hvordan jeg kan installere programmet omigjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var det vel ikke helt denne typen program jeg så etter. Jeg skal ha et program jeg kan putte en film, som jeg selv har redigert, og så skal den bli brent til en DVD. Jeg kan ikke nok til å gå veien om Iso filer. Windows DVD maker har gjort jobben helt fint inntil det i dag plutselig ikke ville finne DVD brenneren min.

Lenke til kommentar

Image Master features:

*Read the contents of image files before burning them to disc.

*Extract the contents of image files without burning them to disc.

*Burn an image file to disc.

*Burn files and/or folders directly to disc.

*Supports multi-session burning.

*Create image files for archiving.

*Convert Bin Image Files (.bin), Nero Image Files (.nrg), Alcohol Image Files (.mdf), CloneCd Image Files (.img), DiscJuggler Image Files (.cdi) to iso images.

Jaja, men samma det.

.ISO er en fil som er et slags bilde av f.eks en CD så som via program kan brukes til å "ha i" en CD som bare en en fil. Poenge er å slippe å sette i en CD, og blant annet bakup. .ISO er også støttet av en standard som heter......... hva den heter......... .ISO er også populært blant pirater, men også blant folk som er lei av å slite CDer og mer.

Eller enkelt som mulig: Bilde av en CD så du slipper CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...