ole_marius Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har det noe å si at jeg har 8GB igjen på harddisken? Defragmentering hjalp heller ikke. det kan ha noe å si ja.... har hat noe lignende problem, reinstalerte vista og skal ikke oppdatere den, ytelsesforskjellen hos meg var drastisk. kjøp en ekstern hardisk og kopier alt som du skal ta vare på der slik at mest mulig av pc'n ressurser kan brukes på noe annet. etter dette så reinstallerer du vista og vips vil jeg anta at pc'n blir kjappere på ytelsen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Pleier å starte spill ved ca 20% Dvs ca 220mb. Så nei ;o Det er slik at jeg har 2 partisjoner. 30GB på den ene og 120 på den andre (som jeg ikke bruker engang.. lol. Hva om jeg tar over en ekstra 20-30GB, holder det? 640x480 - Da lægger det ikke. Men hvis jeg f.eks. tar 800x600 Da skjer slowdowns. Wtf ass.. Endret 10. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) ati 1270 duger ikke til spilli det hele tatt. ikke rart at det hakker og går tregt. NESTEN alt av nyere spill hakker på dette kortet. om ALT hakker, ville jeg sjekket ram kompatibiliteten. bruk like brikker, gjerne med hastighet som er støttet av hk. anbefaler å ALLTID ha 15% ledig plass på system disken. Endret 10. januar 2009 av dmdb Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ati 1270 duger ikke til spilli det hele tatt. ikke rart at det hakker og går tregt. nesten alt av nyere spill hakker på dette kortet. Har du prøvd? Etter erfaring fungerer spill som cs:s helt utmerket på dette kortet Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 ati 1270 duger ikke til spilli det hele tatt. ikke rart at det hakker og går tregt. nesten alt av nyere spill hakker på dette kortet. Har du prøvd? Etter erfaring fungerer spill som cs:s helt utmerket på dette kortet Har du dette kortet også? Drit kjip grafikk kort. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Da gav jeg den 50 gb free space.. Tviler på at det gjør noe forskjell.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Nei vetu hva Oppdaterte ATI med en Hotfix. Og det løste problemet! Lenke til kommentar
fnedy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei vetu hva Oppdaterte ATI med en Hotfix. Og det løste problemet! Hei, har det samme problemet med samme pc. Er ikke så veldi dataflink av meg, så lurte på om du kunne forklare hva du gjor? =) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Vel, egentlig så gikk det ikke... Jeg har oppdatert nytt operativsystem til 64-bit. + installert nye drivere og det lægger fortsatt. Jeg vet IKKE hva det er.. Men jeg har gitt opp, da jeg har fått PS3 Lenke til kommentar
fnedy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Okay:( Ikke krise, har xbox 360:) Har tenkt på gjenoppretting etter jeg er ferdig med skole, å se hvodran den virker da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå