Sewero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg liker å lese stiler som andre har skrevet, noen som har noen fine nettsteder? Liker spessielt engelsk skrevete stiler Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du har vel ikke tenkt til å bruke dem selv? :D (Skole og leksehjelp forumet) :p noe som kom opp fra google Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Nei, men følte det passet best å spørre her Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Dette er en side jeg bruker, når jeg skal få inspirasjon, og se på sjangertrekk i ulike fortellinger Endret 9. desember 2008 av JonasT93 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kanskje bare meg, men den linken du postet JonasT93 funket ikke Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 JonasT93 der dreit du deg. Her er forresten et bilde av gutten: Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kanskje bare meg, men den linken du postet JonasT93 funket ikke Nå skal linken funke. JonasT93 der dreit du deg. Her er forresten et bilde av gutten: Det bilde der minner meg veldig om et bilde du la ut som Rotteh for en stund tilbake ? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, dere er jo tvillinger... Halloen Jonas! Jeg har kjent dere 2 feitiser i nå 15 år og du veit godt sjøll at det var den t-skjorten jeg kjøpte til dere begge ifjor til bursdagen deres.. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg synes virkelig at vi skal skåne alle andre for det bilde jeg har av deg og søstra di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå