treeHugger123 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 mye mas fra deg ja men, sitter å har ganske lite å gjøre på jobb nå, så det er greit nok. bare en liten "advarsel", jeg har ikke testet noen av scriptene jeg har skrevet her(gjelder hele tråden), så jeg gir ingen garanti for at det funker slik det skal. men, legg til dette, så skal det funke, legg det istedet for der det står "for /f "delims=~" ....." set nummer=1 for /f "delims=~" %%F in (backup.txt) DO call next %%F :next set fil="%~1" copy "%fil%" "%disk%:\mine dokumenter" echo fil nr %number% er kopiert set /a nummer=%nummer%+1 edit: skriveleif var vist på besøk hehe.. jaja, jeg har hørt fra ganske mange at det er sundt å være nysjerrig hvis man ikke spørr, får man ikke greie på noe. men uansett. du har vært til MEGA MEGA stor hjelp. og jeg setter virkelig pris på at du gidder å hjelpe meg. tusen takk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 bare spør om det er noe mer jeg kan hjelpe deg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå