rodal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei. Har hatt diverse problemer med min bærbare Acer Aspire 5100. Det startet med grafikkortproblemer, usb-problemer og til slutt ville ikke pcn boote lenger. Jeg formaterte pcn og installerte vista på nytt. Nå funker alt som det skal igjen utenom usb-inngangene. Noen som hvor jeg finner drivere til usb? har forsøkt forskjellig på: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5100.html men er ikke helt sikker på hvilke drivere jeg skal velge. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 USB drivere lages av Microsoft, og er inkludert i Vista. Sjekk hva du har på USB i Device Manager (Enhetsbehandling). Lenke til kommentar
Bluespider Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 La den søke etter USB driver, og velg følgende sti hvor den skal søke: C:\Windows\winsxs Det burde funke Gjorde susen for meg da den blånekta å gjenkjenne iPoden. winsxs-mappa tilsvarer I386-mappa for XP (= hele windows) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå