_KroSjefen_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 kommer det under Ps storen eller som ein FW oppdatering på konsollen... lite vits å sjekke psstoren viss den ikkje dukker opp der;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 får ikke logget inn på Home med 1.03 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 første del av at vi i nord blir nedprioritert igjen, bgynner allerede første dag:http://www.psu.com/Home-update--No-Unchart...a0005714-p0.php Hva faen? Var jo noe av det jeg gleda meg mest til jo Hva annet er det som er nytt i dag da? Bare noen nye klær de tar penger for? Føler meg lurt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Den dukker opp i samme fane som der Life er. Om jeg leste/husker riktig. Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 må bare le av alle som bitcher på eu.playstation.com forumen :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Den dukker opp i samme fane som der Life er. Om jeg leste/husker riktig. nei, der Store er og account management Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har kommet inn på playstation store!!!!!!!!!! .........................................men ingen home Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har kommet inn på playstation store!!!!!!!!!! .........................................men ingen home Les tråden før du skriver.... DET KOMMER IKKE PÅ PSSTORE Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jævlig unødvendig av Sony å presse Home inn på kvelden Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kommer ikke inn på PsStore Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Den dukker opp i samme fane som der Life er. Om jeg leste/husker riktig. nei, der Store er og account management Ah, min feil da. Bra at noen passer på =) Edit: Og hva er det folk griner for? Har dere aldri vært borti en launch av et MMO før? Er bare å regne med at ting tar lengre tid enn hva som er ventet. Så er bare å smøre seg med tålmodighet. Endret 11. desember 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kommer ikke inn på PsStore Så rart... det er ingen andre som har problemer med det. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Den dukker opp i samme fane som der Life er. Om jeg leste/husker riktig. nei, der Store er og account management så den dukker bare plutselig opp? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Får håpe det kommer imorgen da Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har kommet inn på playstation store!!!!!!!!!! .........................................men ingen home Les tråden før du skriver.... DET KOMMER IKKE PÅ PSSTORE uum.. i have been reading the forum you moron.. I was just letting people know the store was back on Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Service should be back up everywhere early PM UK time although theres no specific time as theres a long list of actions being worked through in Europe, America, Asia and Japan * New comers to the service will find the Home icon on their XMB once we activate it. You wont have to look for it, it will be easy to spot and will appear under PlayStation®Network. However, if you are online on your PS3 when we activate it you will need to restart your PS3 for it to appear. Watch these forums for news on when that is. It will work like Folding@Home in that the icon will be there and you'll download the service when you first select it. **Edit 5:55** Apologies for the delay in an update, you may have noticed a PSN outage in the last hour. Things seem back on track now although the outage delayed us a little we are moving again. Hope to have another update soon. LINK Endret 11. desember 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har kommet inn på playstation store!!!!!!!!!! .........................................men ingen home Les tråden før du skriver.... DET KOMMER IKKE PÅ PSSTORE uum.. i have been reading the forum you moron.. I was just letting people know the store was back on Du ble et offer for forhastet irritasjon og frustrasjon:-) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kommer ikke før i morgen altså? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har Home kommet i USA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 jeg har den allerede, 1.03 er vist den "ferdige" utgaven av Home, men jeg får ikke logget på home før de er ferdig med det de driver med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå