Armador Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 gleder meg nå! men noen som vet sikkert når den klir klar? 17-19 tiden, i natt eller i morgen tidlig? Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 eget gamer.no rom hadde vært morsomt ja Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Og visst det går ann å skifte bilder på veggen i klubbhus kan vi ha en gamer.no logo EDIT: Mener å skifte tapet Endret 11. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Og visst det går ann å skrifte bilder på veggen i klubbhus kan vi ha en gamer.no logo Eventuelt om det går an å henge opp bilder man har lagred på konsollen, så kan noen bare skaffe seg logoen som bildefil på ps3en. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tror ikke dere skal lage noe gamer.no rom, eller diskusjon.no rom. Finn heller på egne navn, fordi det er maks plass til 32 medlemmer i hver klubb. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Begynner og bli litt utålmodig egentlig. Men ser ut til at det kan ta enda noen timer. Bare håper de klarer og overholde datoen og slipper det idag. Siste oppdatering fra tråden: **Edit 4:25pm**Testing complete and a couple of technical problems have been found. We need to iron these issues out first and I'm waiting to hear how long that might take (I'm not qualified to even guess, its very technical). Apologies, I know you all want to get in but we must get these things right. And please remember, this is a beta and today is our first step into the Open Beta environment and what we're doing today is part of the beta process itself. Kilde om det bare er mulig med maks 32personer er jo det veldig dumt. Vært gøy og hatt en slik klubb. Men og dra igang noe slikt koster også penger. Hvor mye aner jeg ikke da men... Kilde Endret 11. desember 2008 av Ördög Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 PSN store var veeeldig treig no...spørst om det er noko på gang.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 PSN Store? Hvordan i huleste kom du inn der? Kommer ikke inn på PSN i det hele tatt jeg. Noe galt hos meg? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 PSN Store? Hvordan i huleste kom du inn der? Kommer ikke inn på PSN i det hele tatt jeg. Noe galt hos meg? og der breut psstoren sammen... Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 PSN Store? Hvordan i huleste kom du inn der? Kommer ikke inn på PSN i det hele tatt jeg. Noe galt hos meg? Siden sånn halv seks har jeg ikke kommet meg inn. Regnet med at det var fordi den hadde lansert home for nedlastning ... meeen så fikk jeg vite at den ikke vil være og finne der inne. Men kan jo selvsagt være at dem slipper noen møbler, bilder, etc til nedlastning. Ren gjetting selvsagt. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 32 stykker bør være nok til de fleste "klaner". For det er vel det clubhouses er ment å være. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 PSN Store er nede her også. Word on the street - update! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 48 brukere(s) leser i emnet (27 gjester og 0 anonyme brukere) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 sikkert ikke lenge igjen nå blir spennende å se hva vi får... ganske labert under betaen.. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke med meg, noe er på gang serverene reagerer fortere enn før. Sitter og trykker Connect til Home hele tiden nå Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 32 stykker bør være nok til de fleste "klaner". For det er vel det clubhouses er ment å være. Personlig så synes jeg det burde vært som i feks MMO's. Altså at man burde kunne ha, nesten, så mange man ønsker (feks maks antall 500 eller no). Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) 32 stykker bør være nok til de fleste "klaner". For det er vel det clubhouses er ment å være. Personlig så synes jeg det burde vært som i feks MMO's. Altså at man burde kunne ha, nesten, så mange man ønsker (feks maks antall 500 eller no). Si det til Sony da vel, de hører vel på hva som burde forandres ? Endret 11. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men kan jo selvsagt være at dem slipper noen møbler, bilder, etc til nedlastning. Slikt skaffer man seg i butikkene inne i Home. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 32 stykker bør være nok til de fleste "klaner". For det er vel det clubhouses er ment å være. Personlig så synes jeg det burde vært som i feks MMO's. Altså at man burde kunne ha, nesten, så mange man ønsker (feks maks antall 500 eller no). Si det til Sony da vel, de hører vel på hva som burde forandres ? 500 blir vel ein challenge med tanke på båndbredde og cpu kraft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå