MooseOnTheRun Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 hvor er det man starter det fly greiene på red bull øya?:S Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Husker jeg rett så er det ved siden av de store flyene, ved gjerdet. Det er vanskelig å finne det når det er mye folk rundt, men hvis du går langs gjerdet så finner du nok ut av det Du kan også spørre de som står der å henger, det gjorde jeg, og fikk raskt hjelp Endret 10. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Prøvde home i dag.. Det er mye nytt siden sist! - Jeg ser helt klart noe i home. Meningene mine har gått litt opp og ned, men om 1år kanskje.. Savner Tv osv. En annen ting er at det er vanskelig å fikse leiligheten. Sommerleilighten. Det er så stro skrev dette på Iphonee Endret 10. januar 2009 av Henry9 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Rommene må loades det har jeg fått med meg kanskje dårlig skrevet av meg, men problemet er ikke loadingen, men jeg får beskjed om at jeg må LASTE ned rommene igjen på harddisken en gang i blandt. etter det kommer den obligatoriske loadingen. er ikke så altfor ofte inne i home, så kanskje det er etter oppgraderinger av home, men ser ingen forandringer inne i feks bowling hallen.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Vinner man noe på Ice Breaker,fly- og togspillet? Endret 14. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Man kan vinne ett stygt sett med bukse og genser på icebreaker. De andre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Etter så mange uker etter launch av Open Beta så har ennå ikke "Home" ikonet dukket opp på min XMB. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor. Jeg har selvfølgelig prøvd både EU og US konto. Jeg har nyeste FW. Jeg har ingen nettverks relaterte problemer med spill eller PSN-Store. Det eneste jeg mangler er ikonet. Noen som har noe ideer/teorier ?? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som vet hvor mange level det er på ice breaker? Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Etter så mange uker etter launch av Open Beta så har ennå ikke "Home" ikonet dukket opp på min XMB. Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor. Jeg har selvfølgelig prøvd både EU og US konto. Jeg har nyeste FW. Jeg har ingen nettverks relaterte problemer med spill eller PSN-Store. Det eneste jeg mangler er ikonet. Noen som har noe ideer/teorier ?? Har du lastet det ned på PS STORE? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har du lastet det ned på PS STORE? Det er ingenting å laste ned der for Open Beta. Det er slått fast i denne tråden mange ganger. Det var det for folk som var i Closed Beta. Men kanskje det er en løsning, låne bruker til en med closed beta access og se om clienten fortsatt er til nedlastning da. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg syns egentlig at Home er sykt dårlig... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg syns egentlig at Home er sykt dårlig... ingen tvinger deg til å bruke det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg syns egentlig at Home er sykt dårlig... Hvorfor bruker du det da? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Prøvde det noen ganger i starten, likte det ikke Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvordan er det med Home for tiden? Har ikke prøvd det før den dagen det ble lansert offisielt. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har kommet masse oppdateringer. Bare å sjekke ut det vet du Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Da er den første skattejakten (etter at betaen ble åpen) live. PSP3000 Treasure Hunt er tilgjengelig i "Event-rommet" (fra World Map) : http://community.eu.playstation.com/playst...hread.id=122329 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Sony lover at det er mye på gang for Home fremover, og spesifikt skal flere og flere spill støtte å bli startet via Home. Dessuten er det meningen at alle kommende PS3-spill skal få sine lobbyer i Home, der brukerne vil kunne møtes og planlegge strategier før de kommer i gang med spillene. http://itavisen.no/817278/sony-satser-paa-home Håper det er noe annet enn bare nye t-skjorter osv. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har ikke vært der på en god stund. Tar meg en tur senere idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå