Turtlis Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp, noe i den duren Det er ikke værre enn å gå derifra da, og stille seg en plass hvor det er lite folk. En ting er sikkert. Engelsken min får virkelig brukt seg. Sjeldent jeg snakker det, og jeg skriver det enda sjeldnere. Men jeg syns jeg greier meg ganske bra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som skjønner hva som skjer på Red Bull øya? Jeg mener å huske at det var mulig å spille et lite flyspill, men alle områdene er jo bare til pynt? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 tror du ja... Det går an å spille ett flyspill. Du går i området hvor tre småfly er utstillt. Der får du (etter mye om og men) muligheten til å trykke (x) for å spille red bull flight ettellerannet-spill Kjedelig though Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Må man vente på tur? Eller er det bare å sette seg inn å fly? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er ikke bare-bare å sette seg inn og fly nei la jeg merke til. Strevde lenge jeg.. men det er flere som kan fly om gangen enn det er tilgjengelige fly, så det er ikke det ... men kanskje det er maks 10 som kan spille om gangen eller noe .. vet ikke hvorfor det var så innihampen vanskelig å få prøvd ut det der Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mhm, tok ikke så lang tid for meg. Jaggu på tide at vi fikk et nytt område å utforske nå, selvom det egentlig var heller lite å gjøre der. På tide at vi får Farcry og Uncharted rommene synes jeg. Farcry 2 er faktisk en av favoritt spillene mine på PS3 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hjelper å trykke ned R3 slik at kameraet kommer nærmere figuren din, hvis du skal prøve å fly Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 EA-SPORTS HOME SPACE Bra at det kommmer nytt innhold. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 EA-SPORTS HOME SPACE Bra at det kommmer nytt innhold. Hoho, det der så jo faktisk veldig stilig ut! Noen som vet om en release dato? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 I dag gikk jeg inn på Home for første gang. Jeg ble der inne i over 5 timer i strekk, så moro var det der! Jeg merket at det var betydelig vanskelig å holde en konstruktiv samtale med ei jente på grunn av de 13-14 år gamle guttene som absolutt skulle... mer trenger jeg ikke å si. Jeg, en fyr fra England og ei jente fra Danmark havnet i hverandres selskap og vi pratet og hadde det kjempemoro Men det beste av alt var da vi fant på å få alle inne inne i hovedområdet til å bli med på å danse "running man". Vi ble nesten 20 personen som stod på en rekke og danset den samme dansen til den samme musikken fra den PSP-reklamen. Mitt førsteinntrykk av Home var i alle fall en fantastisk moro opplevelse, til tross for de kjedelige spillene og tomme rommene ellers. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 EA-SPORTS HOME SPACE Bra at det kommmer nytt innhold. Ja, dette er slik som jeg vil se i Home. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 EA-SPORTS HOME SPACE Bra at det kommmer nytt innhold. Ja, dette er slik som jeg vil se i Home. Yay Poker og golf og bilspill Og eg elsker å fly Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da har jeg fått meg PS3 og prøvd home. Bare jeg som ble litt småskuffa over home? Synes egentlig det ble ganske fort kjedelig jeg men. Man har liksom gjort det meste ganske fort og da er det liksom it.. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 synes fly spillet var ganske morsomt jeg... finnes det en "scoreboard" på dette spillet? og hvorfor må jeg hele tiden laste ned rommene (som bowling, shopping ol) på nytt? er jo ingenting som har forandret seg etter det jeg kan se? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Home er jævlig kjedlig. min mening! EA Sport rommet virker morsomt, men det varer ikke lenge. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Home er jævlig kjedlig. min mening! EA Sport rommet virker morsomt, men det varer ikke lenge. som sony har sakt selv, så mente de at de leverte et halvferdig produkt og angrer på det;) så de prøver å få det til å bli beder:D Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 At de gidder å starte på et så stort prosjekt som e dømt til ikke å bli brukt. Kem gidder å gå rundt der? De fleste som har ventet og gledet seg så masse til d at de ikke vil innse kor misslyket d virker pleier å forsvare det med å si ''men vi kan jo spille bowling, biljard, sjakk osv.'' Koffor kan de ikke bare lage en liste med slike spill i stedet for en verden som skal være så lik den virkelige verden at man til og med må vente på ledig bane før man kan spille bowling. Det de fleste vil ha e et chatteprogram og kanskje en avatar elrns. De kunne brukt en brøkdel av tiden de har brukt på Home til å lage et genialt chattesystem som e så enkelt at man kan bruke det mens man spiller online. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Vel, her er en gjennomgang av EA-SPORTS sitt området. Virker meget bra gjennomført. Spesielt det med at man fikk reward hvis man er best. Dette kan du ha i ditt eget hjem eller på din avatar. Tror Home går i riktig retning nå Endret 10. januar 2009 av Xabi2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå