Kris Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Det er noen møbler du kan få gratis, men det meste koster penger. Men hva slags mikrofon har du? USB/Bluetooth? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Singstar usb mikrofon jeg har også eye toy kamera (usb) Endret 20. desember 2008 av mariofrans Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Trykker inn R2 så skal man kunne snakke Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 får det ikke til Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Eg trur du må stille inn mikrofonen din i hovedmenyen fyrst, skal ligge under tilbehør eller noke slikt trur eg. Sjølv har eg eit bluetooth headset og det fungerer heilt utmerka. La forresten merke til at du no kolliderer med andre når du kjem for nært istadan for å kunne gå rett igjenom folk. Det er ei forrandring dei må ha gjort i dag. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Eg trur du må stille inn mikrofonen din i hovedmenyen fyrst, skal ligge under tilbehør eller noke slikt trur eg. Sjølv har eg eit bluetooth headset og det fungerer heilt utmerka. La forresten merke til at du no kolliderer med andre når du kjem for nært istadan for å kunne gå rett igjenom folk. Det er ei forrandring dei må ha gjort i dag. Vi har aldri kunnet gå rett igjen folk.. alltid vært slik at man kolliderer Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Åh? I går hadde vi det artig med å sjå kor mange personer som kunne stå inne i kvarandre, mulig det var en middlertidig bug då. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Mikrofonen e midlertidig tatt vekk, men man kan enda ringe. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi har aldri kunnet gå rett igjen folk..alltid vært slik at man kolliderer Nei? Jeg har alltid gått igjennom. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Stemmer...man har alltid kunnet gå igjennom folk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Stemmer...man har alltid kunnet gå igjennom folk Man har da vel kunne bevege seg ganske så mye innpå en person, og jeg har da gått gjennom personer når de er "usynlige", altså før man får opp andres klær o.l Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Man kan aldri ha kunne gått igjennom. Hvis man gå på en fyr, flytter han seg automatisk fort. Mens på den som flytter seg sin sjerm, så flytter den så går på deg. Har testet med en kompis. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvis noen som e på home ser på d. Kem av de flytter seg då? x) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Man kan aldri ha kunne gått igjennom. Hvis man gå på en fyr, flytter han seg automatisk fort. Mens på den som flytter seg sin sjerm, så flytter den så går på deg. Har testet med en kompis. Logget inn på home, og man kan ikke gå gjennom nei, men delvis inn i en person, iallefall når han er usynlig, altså at ikke klærne og ansiktet til figuren vises. Endret 21. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 det går ann å ver inni en persjon, men du kan ikke gå inn i h*n forda flytter persjonen seg. men hvis du går nerme persjonen og setter deg på bakken kan du sitte inni persjonen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 det går ann å ver inni en persjon, men du kan ikke gå inn i h*n forda flytter persjonen seg. men hvis du går nerme persjonen og setter deg på bakken kan du sitte inni persjonen Que? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi har aldri kunnet gå rett igjen folk..alltid vært slik at man kolliderer Nei? Jeg har alltid gått igjennom. Jeg har aldri gått igjennom noen.. hvis man prøver på det dytter man de bare litt til siden. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kan noen bare forklare kort hva som er poenget med Home? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Kan noen bare forklare kort hva som er poenget med Home? Home er en virtuell møteplass for PlayStation-eiere. Spillerne får lage sin egen figur og innrede sin egen leilighet, hvor de blant annet kan få besøk av andre spillere. Leiligheten kan innredes ved hjelp av ulike møbler, samt bilder og media fra brukerens egen harddisk. Hver bruker får en egen virtuell lommebok (med ekte penger), og kan kjøpe møbler og klær, samt delta i auksjoner. Møter med andre brukere foregår på sentrale møteplasser, som hvert vil være begrenset til 64 brukere samtidig. Dessuten vil utviklere, utgivere og selskaper utenfor spillindustrien kunne få sine egne områder hvor de representeres. Se det som en bedre verson av Second Life, og Habbo... Endret 21. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) det går ann å ver inni en persjon, men du kan ikke gå inn i h*n forda flytter persjonen seg. men hvis du går nerme persjonen og setter deg på bakken kan du sitte inni persjonen Que? tastaturet* er litt rar person* edit: mente tastaturet ikke pcen Endret 21. desember 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå