Mokko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men hva skjer med de områdene du har lastet ned fra før? Slettes de automatisk fra HDDen, eller blir de liggende og ta plass? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dere misser litt poenget her.. kvifor skal eg måtte laste det ned på nytt når eg allerede har gjort det? Det er amatøraktigt og lite brukervennlig. i tillegg dukker det opp spørsmål som Mokko har stilt ovanfor, lurte på det samme sjøl. Skal bli moro når det kjem meir og meir områder og ein må laste ned alle på nytt ved kvar oppdatering... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så kjekt at eg må laste ned alle HOME områdene på nytt etter 1.04 updaten...digger sony meir og meir:) Syns jeg var toskete og.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Håper ikke jeg må laste ned de samme områdene etter alle oppdateringene. 1.04 1.05 1.06 ........ Ja, da dropper jeg dette. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 leste et sted at man også mistet ting man hadde vunnet, f.eks klær fra de spillene og at voice chat funksjonen er slått av siden de holder på å fikse server problemene... Har ikke prøvd noe av dette selv men har bare lest det! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Folk snakker om at man må laste ned områder på nytt, osv.. Vil dette si at det tar dobbelt med plass?? Eller lagrer de seg bare over de gamle områdene? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Slapp av folkens. Blir sikkert ikke slik for hver oppdatering. Var i hvertfall ikke det fra 1.02 til 1.03. Regner med at de lagrer over de gamle versjonene. Noe annet hadde vært tåpelig. Hva skal man med områder som ikke lenger er i bruk liggende på hardisken. Jeg er i hvert fall glad for at det nå i hele tatt er mulig å komme inn på Home uten å få C-931 hver bidige gang. Endret 18. desember 2008 av praystation Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 lurer på når dem fikser glitchene som gjør at du kan dytte soffan ut igjennom veggen, får så å sette den på taket. Så går du under den å trykker på sett deg. Å vips er du på taket av huset Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Du kan også flytte sofaen ut mot havet, og der vil du finne en slags statue der det står: "You really shouldn't be able to read this" Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 ja vet. også inne i det runde hvite tårnet på høyre side i bukta, finner du en warhawk mine Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så de gamle plassene blir bare skrevet over, eller oppgradert da på en måte? Det lagrer seg ikke dobbelt opp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da har jeg endelig laget en character og eid noen noobs på bowling. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ja vet. også inne i det runde hvite tårnet på høyre side i bukta, finner du en warhawk mine Og den nye gratis desigstolen fra den nye møbel butikken, visst du flytter på kamera er det lett og se at man ikke sitter i stolen, men 20 - 40 com over Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Er så fuckings stygt å se de sitte slik de gjør. hater når mennesker sitter på en stol uten å lene seg tilbake. Herregud, vi nerder sitter jo ikke som vanlige mennesker. Jeg liker iallefall å ligge! Og, hvordan kommer man seg opp på taket? Er det i sommerhuet eller harbour studio og hvordan????? Endret 19. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 lurer på når dem fikser glitchene som gjør at du kan dytte soffan ut igjennom veggen, får så å sette den på taket. Så går du under den å trykker på sett deg. Å vips er du på taket av huset Er så fuckings stygt å se de sitte slik de gjør. hater når mennesker sitter på en stol uten å lene seg tilbake. Herregud, vi nerder sitter jo ikke som vanlige mennesker. Jeg liker iallefall å ligge! Og, hvordan kommer man seg opp på taket? Er det i sommerhuet eller harbour studio og hvordan????? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) I begge husene. I sommerhuset må du kjøre soffaen igjennom peisen. å det vanelige huset på høyre side av utgangsdøra Endret 20. desember 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 I begge husene. I sommerhuset må du kjøre soffaen igjennom peisen. å det vanelige huset på høyre side av utgangsdøra Klarte det endelig i går, etter veiledning fra jottnegen. Ganske morsomt, men når jeg gikk mot havet med fyren min, på harbour studio, bel jeg plutselig botrte, og jeg havna under havet! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 I begge husene. I sommerhuset må du kjøre soffaen igjennom peisen. å det vanelige huset på høyre side av utgangsdøra Klarte det endelig i går, etter veiledning fra jottnegen. Ganske morsomt, men når jeg gikk mot havet med fyren min, på harbour studio, bel jeg plutselig botrte, og jeg havna under havet! Dette må jeg teste ut Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 I begge husene. I sommerhuset må du kjøre soffaen igjennom peisen. å det vanelige huset på høyre side av utgangsdøra Klarte det endelig i går, etter veiledning fra jottnegen. Ganske morsomt, men når jeg gikk mot havet med fyren min, på harbour studio, bel jeg plutselig botrte, og jeg havna under havet! haha, samma her. derfor jeg ikke kom tilbake når du var oss meg Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Heisann... Har nettop startet å bruke playstation home og jeg fikk lyst til å prøve mikrofon. Hvordan skal jeg få satt opp dette? Jeg har prøvd, men jeg får ikke til å snakke med noen... Er det noen annen måte å få ting på feks. (sofa,stol,kaktus) enn å kjøpe de på ordentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå