Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere misser litt poenget her..

kvifor skal eg måtte laste det ned på nytt når eg allerede har gjort det? Det er amatøraktigt og lite brukervennlig.

i tillegg dukker det opp spørsmål som Mokko har stilt ovanfor, lurte på det samme sjøl. Skal bli moro når det kjem meir og meir områder og ein må laste ned alle på nytt ved kvar oppdatering...

Lenke til kommentar

Slapp av folkens. Blir sikkert ikke slik for hver oppdatering. Var i hvertfall ikke det fra 1.02 til 1.03.

Regner med at de lagrer over de gamle versjonene. Noe annet hadde vært tåpelig. Hva skal man med områder som ikke lenger er i bruk liggende på hardisken.

Jeg er i hvert fall glad for at det nå i hele tatt er mulig å komme inn på Home uten å få C-931 hver bidige gang.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Er så fuckings stygt å se de sitte slik de gjør. hater når mennesker sitter på en stol uten å lene seg tilbake. Herregud, vi nerder sitter jo ikke som vanlige mennesker. Jeg liker iallefall å ligge! :new_woot:

Og, hvordan kommer man seg opp på taket? Er det i sommerhuet eller harbour studio og hvordan?????

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
lurer på når dem fikser glitchene som gjør at du kan dytte soffan ut igjennom veggen, får så å sette den på taket.

Så går du under den å trykker på sett deg. Å vips er du på taket av huset :thumbup:

Er så fuckings stygt å se de sitte slik de gjør. hater når mennesker sitter på en stol uten å lene seg tilbake. Herregud, vi nerder sitter jo ikke som vanlige mennesker. Jeg liker iallefall å ligge! :new_woot:

Og, hvordan kommer man seg opp på taket? Er det i sommerhuet eller harbour studio og hvordan?????

Lenke til kommentar
I begge husene. I sommerhuset må du kjøre soffaen igjennom peisen. å det vanelige huset på høyre side av utgangsdøra :thumbup:

Klarte det endelig i går, etter veiledning fra jottnegen.

Ganske morsomt, men når jeg gikk mot havet med fyren min, på harbour studio, bel jeg plutselig botrte, og jeg havna under havet! :dontgetit:

Lenke til kommentar
I begge husene. I sommerhuset må du kjøre soffaen igjennom peisen. å det vanelige huset på høyre side av utgangsdøra :thumbup:

Ganske morsomt, men når jeg gikk mot havet med fyren min, på harbour studio, bel jeg plutselig botrte, og jeg havna under havet! :dontgetit:

Dette må jeg teste ut :D

Lenke til kommentar

haha, samma her. derfor jeg ikke kom tilbake når du var oss meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...