KjellSpell Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Han har sikkert brukt 40gb, var sikkert det han mente? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan noen forklare meg hva dette er? Jeg logga meg inn og hele 30 gb gikk med :S Går ut ifra du mener 3GB og ikkje 30. Faktisk 30 gb. Jeg har 40 gb til sammen på min ps3 og har ikke brukt så mye. Nå har jeg bare 500 gb igjen. LOL!!! Home tar no bare 3GB så eg vet ikkje ka som har skjedd med deg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kan noen forklare meg hva dette er? Jeg logga meg inn og hele 30 gb gikk med :S Går ut ifra du mener 3GB og ikkje 30. Faktisk 30 gb. Jeg har 40 gb til sammen på min ps3 og har ikke brukt så mye. Nå har jeg bare 500 gb igjen. LOL!!! Home tar no bare 3GB så eg vet ikkje ka som har skjedd med deg. Ehm.. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 neinei.. du surrer skikkelig! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Asian Home expansion brings Tekken, Soul Calibur, Ridge Racer rooms Home is getting bigger (well, it couldn't get much smaller, could it?) in Asia on Thursday. The service will expand with a new Namco Bandai space, which will include lounges for Tekken, Soul Calibur, Ridge Racer and a classics museum where you can play Galaga, Xevious, Dig Dug and Pac Man on arcade machines. There will also be a bunch of new items to buy, such as holiday themed costumes and furniture as well as Namco Bandai and Nippon-Ichi branded items. With the original open beta press release stating that the European and US versions would be expanded this week, we're hoping that will also occur on Thursday. The service desperately needs some new, interesting content. Hopefully we'll see as much third-party support as the Asian version is getting. Check out the Famitsu article for more images. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) hvordan bygger jeg på huset mit??? noen spørsmål 1) hvordan bygger jeg på huset mit? 2) koster alt penger på spillet (klær, møbler osv)? 3) blir home snart oppgradert? 4) leste for noen månder siden at man kunne velge mellom noen forselige hustyper(fra forselige land/siler) hvor bled av den funksjonen? tak Endret 18. desember 2008 av ttt Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 noen spørsmål 1) hvordan bygger jeg på huset mit? 2) koster alt penger på spillet (klær, møbler osv)? 3) blir home snart oppgradert? 4) leste for noen månder siden at man kunne velge mellom noen forselige hustyper(fra forselige land/siler) hvor bled av den funksjonen? tak 1: Mener du å legge til møbler? 2: For øyeblikket koster det ja, men kommer vel gratis ting snart. E forresten ikkje et spill. 3: Det kommer en serveroppdatering på torsdag, kan hende Uncharted, Far Cry 2 og Red Bull Island spacene kommer da. 4: Den e der enda, men e bare 2 hus enda. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Klarte endelig å logge meg på Home i dag, ser ganske bra ut, men eg er usikker på kor lenge folk kjem til å bruke det. Eg synest komminikasjonen er litt treig når folk skal skrive, savner også ein indikasjon på kvar folk kjem ifrå. Skal tru om vi kan få laga eit mini norge på home snart? Er litt mykje folk i fellesområda som ikkje snakkar engelsk synest eg. Ellers så trur eg at den beste bruken av home vil være for premierer på nye trailere og produkt, på den måten kan folk sammlast og sjå porduktet samtidig for deretter å prate om det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mininorge finnes jo allerede. Det er bare å joine klubbene "norway" eller norway only" det Da er det ett eget klubbhus hvor man kan møtes og greier. Sist jeg var der var det tomt, men det kan jo være ford det ikke er så mange som har oppdaget det enda.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Mininorge finnes jo allerede. Det er bare å joine klubbene "norway" eller norway only" det Da er det ett eget klubbhus hvor man kan møtes og greier. Sist jeg var der var det tomt, men det kan jo være ford det ikke er så mange som har oppdaget det enda.. :!: HA, burde lære meg å komme med kritikk før eg har sett etter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er jo ikke sånn man finner ut av seg selv heller. Hvordan kunne du vite det liksom? Jeg fant det ut fordi jeg kjeda meg og har tilbragt alt for mye tid på home. :!: Synes spesiellt det er morro å spille sjakk og billiard. Vel og merke når jeg vinner. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bruk hodet folkens. Jeg hadde skrive feil. Mente så klart 500 MEGA BYTE Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bruk hodet folkens. Jeg hadde skrive feil. Mente så klart 500 MEGA BYTE Men uansett: det er umulig. Du kan ikke ha brukt 30 gb på Home. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kommet noe nytt på Home i dag? Skulle det ikke snart komme noen nye steder vi kunne besøke? Hvor blir det av diesel butikkene? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Kommet noe nytt på Home i dag? Skulle det ikke snart komme noen nye steder vi kunne besøke? Hvor blir det av diesel butikkene? Diesel butikken har kommet og en ny møbelbutikk, 3-4 varer er gratis på Diesel, og en stol og et bord er gratis på den nye møbelbutikken Endret 18. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kommet noe nytt på Home i dag? Skulle det ikke snart komme noen nye steder vi kunne besøke? Hvor blir det av diesel butikkene? Diesel butikken har kommet og en ny møbelbutikk, 3-4 varer er gratis på Diesel, og en stol og et bord er gratis på den nye møbelbutikken Logger inn...! Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 er det noe sted der man kan se hva som kommer til home? en nettside eller noe? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så kjekt at eg må laste ned alle HOME områdene på nytt etter 1.04 updaten...digger sony meir og meir:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja..uff. Det tar så evig lang tid å laste dem ned igjen azzaaaaa Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så kjekt at eg må laste ned alle HOME områdene på nytt etter 1.04 updaten...digger sony meir og meir:) Laste inn Home, stå i leiligheten. Åpne menyen, velg gå til ***, last ned i bakgrunn, velg neste plass og gjør så dette med alle. Så slår du over på tv og venter i 10 minutter. Så er alle områdene lastet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå