Bebeluv Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg hadde problemer med å logge på home før, men hvis du logger på mens amerika sover eller er på skole da kommer du lett inn.. Amerika har da sine egne server. Endret 15. desember 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 er det noen game spaces i Home nå? Uncharted, far cry eller no? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Da må du logge på med amerikansk/japansk bruker. Er ikke på den europeiske enda. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noen som vet hvordan man får home til å funke? får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, you heard him, 4 ganger Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det noen som vet hvordan man får home til å funke?får beskeden" Network Error the connection to the server was lost C-931" netwerket er det ingen problemer med. noen som vet hva som er problemet? Du må bare prøve noen ganger så funker det Vil tro han har skjønt det nå, ja... Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hæ Hva er det dere prater om??? Skjønner ingen ting jeg!! kødda Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hæ Hva er det dere prater om??? Skjønner ingen ting jeg!! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforkødda Haha, Nice one! :!: Er det noen som stiller seg mer kritisk til spiling av home etter artikkelen om at de overvåker home? Selv, er jeg litt mer kritisk til om jeg skal spille... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hvilken rolle spiller det om "de" overvåker home? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 prøvd endel ganger men funker ikke Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hæ Hva er det dere prater om??? Skjønner ingen ting jeg!! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforkødda Haha, Nice one! :!: Er det noen som stiller seg mer kritisk til spiling av home etter artikkelen om at de overvåker home? Selv, er jeg litt mer kritisk til om jeg skal spille... Spille? Gjør det så mye om de overvåker da? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hæ Hva er det dere prater om??? Skjønner ingen ting jeg!! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforkødda Haha, Nice one! :!: Er det noen som stiller seg mer kritisk til spiling av home etter artikkelen om at de overvåker home? Selv, er jeg litt mer kritisk til om jeg skal spille... Spille? Gjør det så mye om de overvåker da? Nei, er nok bare sikkert overbekymret. Satt og hørte nyheten om sonys overvåkning på nyhetene på radioen og der hørtes det veldig alvorlig ut!... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg spiller billiard. I sted vant jeg masse items på ett slikt spill Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg spiller billiard. I sted vant jeg masse items på ett slikt spill Hvis du vant spilte du ikke mot meg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) jeg vant noen nye "items" i stad.. men hvor finner jeg det jeg har vunnet? Endret 15. desember 2008 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg vant noen nye "items" i stad.. men hvor finner jeg det jeg har vunnet? I wardrobe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Æsj, noe så utrolig kjedelig. Var bare råstygge "klær" Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fikset Home nå nettopp. Minnet meg veldig mye om GTA, haha. Men lagger det endel hos dere når det er "mye" folk rundt omkring? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jepp.. Frameraten kan bli litt "choppy" når det er mye aktivitet rundt om.. Men det som irriterer meg mer, er at når du skal skrive noe, så henger det virtuelle tekst-tastaruet seg opp, slik at det blir litt knotete å skrive. Samtidig er ustabiliteten ganske varierende.. Du kan sprade rundt i Home for timesvis,uten problemer.. Andre ganger blir du kicket ut helt plutselig (Network error)med gjevne mellomrom, og får bare feilmeldinger hele tiden når du prøver å signe inn igjen. Skikkelig irriterende når du er midt i et dødelig slag sjakk, eller i samtaler med en person (Som du self. Ikke husker navnet på, siden vedkommende har et nick med ørti bokstaver og tall om hverandre) og ikke får gitt beskjed om at du ble dissconnected, ei heller finner han/henne igjen, når du omsider klarer å signe inn, 20 min. Senere. Endret 16. desember 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå