Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Vettu du ka som hadde vært kult?

Være sackboy elrns i stedet for de utrolig kjedelige folkene som ikke kan hoppe engang.

Tenk kor kult då. En haug med små sackboys som løper og hopper rundt? :p

De kunne værtfall gjort slik at du kan fikse mer på stilen til duden, slik at man kan velge om man vil sitte som en gangsta eller som på et teselskap som man gjør no :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei gjett da...

Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy :p

Er vel kanskje derfor jeg som jente blir omringet på omtrent 2,5 minutter så fort jeg beveger meg inn i home :!: Artig de første 10 minuttene. Deretter blir man litt lei av å ikke kunne stå i fred og ha en samtale med en person, uten at det kommer 7 andre og avbryter

Lenke til kommentar

Linn_Christin: Skaff deg mic også springer du en runde i home samtidig som du holder inne snakkeknappen og synger eller noe.. Skal vedde på at du hadde klart å samla 50stk på notime.. :grin: med mic så er det liksom ikke tvil om det er gutt eller jente, og da skal du se de kommer løpende som perler på en snor :p

hm.. jeg må få dama til å lage seg en character og teste teorien min :p

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Det kan nok stemme, fikk det rett etter at jeg hadde spilt Echochrome i Home. Hvor mange items kan man vinne i det spillet? Kan jeg vinne andre items i de andre spillene?

Finnes deten link til info om dette?

2000 poeng for hele Echocrome drakten

får man ting i de andre spillene også?

det spillet med pingvinen kan du i vert fall få tak i lue og genser. gøyalt spill, hørest litt grusomt ut men eg lo ganske kraftig da den første eskimoen eg møtte dødde :)

Lenke til kommentar

jeg har problemer når jeg skal logge meg inn på home når den prøver å signe inn kommer dette etter en stund:-----> Network Error The connetion to the server was lost C-931

Hva er dette for noe? Er det andre der ute som også har samme problem? Hva må jeg gjørde?

Hilsen Ken...

Lenke til kommentar
Det er noe du ikke får gjort noe med. C-931 kommer opp fordi serverene er altfor traffikkerte og belastete til at du får logga på. Enten så må du prøve helt til du kommer inn (kan ta mange timer), eller så kan du lage en U bruker som kommer inn med en gang

Hva er en U bruker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...