Naiits Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vettu du ka som hadde vært kult? Være sackboy elrns i stedet for de utrolig kjedelige folkene som ikke kan hoppe engang. Tenk kor kult då. En haug med små sackboys som løper og hopper rundt? De kunne værtfall gjort slik at du kan fikse mer på stilen til duden, slik at man kan velge om man vil sitte som en gangsta eller som på et teselskap som man gjør no Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det kan nok stemme, fikk det rett etter at jeg hadde spilt Echochrome i Home. Hvor mange items kan man vinne i det spillet? Kan jeg vinne andre items i de andre spillene? Finnes deten link til info om dette? 2000 poeng for hele Echocrome drakten Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nei gjett da... Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy Er vel kanskje derfor jeg som jente blir omringet på omtrent 2,5 minutter så fort jeg beveger meg inn i home :!: Artig de første 10 minuttene. Deretter blir man litt lei av å ikke kunne stå i fred og ha en samtale med en person, uten at det kommer 7 andre og avbryter Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Linn_Christin: Skaff deg mic også springer du en runde i home samtidig som du holder inne snakkeknappen og synger eller noe.. Skal vedde på at du hadde klart å samla 50stk på notime.. med mic så er det liksom ikke tvil om det er gutt eller jente, og da skal du se de kommer løpende som perler på en snor hm.. jeg må få dama til å lage seg en character og teste teorien min Endret 15. desember 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg får nok perler bare av å gå rundt uten å si en ting, så tror jeg lar være å holde inn R2 knappen Karakteren min er dritsexy Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det kan nok stemme, fikk det rett etter at jeg hadde spilt Echochrome i Home. Hvor mange items kan man vinne i det spillet? Kan jeg vinne andre items i de andre spillene? Finnes deten link til info om dette? 2000 poeng for hele Echocrome drakten får man ting i de andre spillene også? Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det kan nok stemme, fikk det rett etter at jeg hadde spilt Echochrome i Home. Hvor mange items kan man vinne i det spillet? Kan jeg vinne andre items i de andre spillene? Finnes deten link til info om dette? 2000 poeng for hele Echocrome drakten får man ting i de andre spillene også? det spillet med pingvinen kan du i vert fall få tak i lue og genser. gøyalt spill, hørest litt grusomt ut men eg lo ganske kraftig da den første eskimoen eg møtte dødde Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kom men noen screens da. Lurer på hvordan det ser ut. Birger Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg har problemer når jeg skal logge meg inn på home når den prøver å signe inn kommer dette etter en stund:-----> Network Error The connetion to the server was lost C-931 Hva er dette for noe? Er det andre der ute som også har samme problem? Hva må jeg gjørde? Hilsen Ken... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Det er noe du ikke får gjort noe med. C-931 kommer opp fordi serverene er altfor traffikkerte og belastete til at du får logga på. Enten så må du prøve helt til du kommer inn (kan ta mange timer), eller så kan du lage en US bruker som kommer inn med en gang Endret 15. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er noe du ikke får gjort noe med. C-931 kommer opp fordi serverene er altfor traffikkerte og belastete til at du får logga på. Enten så må du prøve helt til du kommer inn (kan ta mange timer), eller så kan du lage en U bruker som kommer inn med en gang Hva er en U bruker? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 US-bruker. Tenker vel på US-konto. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skrev litt fort så jeg glemte S ja Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 http://gizmodo.com/5109634/female-avatars-...fe-in-sony-home Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hahaha, jævlig bra den siste videoen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hahahaaaaaaaa..den siste var rå! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Haha, fantastisk! :!: Vi nerder blir og vil alltid forbli kåte , når vi straks ser en jente.. Endret 15. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde problemer med å logge på home før, men hvis du logger på mens amerika sover eller er på skole da kommer du lett inn.. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 haha den siste videoen var konge :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå