Mann20 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Et spørmsål, hva er det dere gjør på "Home partyet" deres? Melder meg på den, hva gjør dere? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei gjett da... Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men sånn seriøst Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei gjett da... Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy Lemonparty!!! Lenke til kommentar
mnilsen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har riktignok ikke prøvd Home, men jeg har sett et par videoer fra det. Det som slår meg er at det ser utrolig døllt ut. Totalt meningsløst. Det er sikkert gøy å stå i halvtimes lange køer for å spille bowling, som sikkert er like bra som diverse bowling spill på telefonen. Eller hva med å stå en halvtime i kø, for å se reklame som man ellers blir prakka på når man enten surfer eller ser på tv. Huset ser også døllt ut. Du er har et par møbler du kan sitte i, og flytte på. Sitte stille og se i veggen...det er gøy. Riktignok kan man kjøpe en TV, for EKTE penger, slik at man slipper å stå en halvtime i kø for å se reklame. Jeg synes dette virker rimelig spot on. Har jeg rett? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Nei gjett da... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforBoy on boy on Boy on boy on Boy on boy on Boy on boy Lemonparty!!! Running man foran inngangen! Et spørmsål, hva er det dere gjør på "Home partyet" deres? Melder meg på den, hva gjør dere? Vi gjør alt fra å prate til å danse ( aerobic time) og til f.eks bowling og biljard. Kan sikkert få til meditasjon samling hvis du vil det! Endret 14. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Får ikke kommet inn jeg , kommer connection failed eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 WEEEE! Kom meg inn for første gang etter 100000000000 forsøk! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Herregud, så totalt kjedelig dette høres ut. The Sims online?!?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Herregud, så totalt kjedelig dette høres ut. The Sims online?!?! Prøv før du uttaler deg da Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er jo bare en Beta så hadde ikke enorme forventer så Home Beta verket skuffet eller overasket meg men var omtrent slik jeg hadde forestilt meg att det skulle være. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når får vi den leiligheten som er på 1 post, nederst? Eller er det en leilighet? Har jo nice utsikt! Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 tipper det kommer mange flere legligheter og andre ting tilgjengelig når fullversjonen kommer, flere steder å gå også Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 tipper det kommer mange flere legligheter og andre ting tilgjengelig når fullversjonen kommer, flere steder å gå også Da kan vi vente lenge for en fullversjon kan vi se langt etter. For de som ikke har fått med seg det så er home en beta og vil alltid være det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Egentlig lurer jeg på om dette kommer til å daffe ut utrolig fort. På party kan man jo danse og snakke med venner, men that's it liksom, er ikke akkurat fett i lengden. Ihvertfall burde det vært mulig å være mer enn bare venner med folk, eller jenter rettere sagt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når kommer det ting/møbler i butikkene? Bilderammer osv.? Tidligere i dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått en ny item - hvordan skjedde dette, og hva kan jeg ha fått? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Når kommer det ting/møbler i butikkene? Bilderammer osv.? Tidligere i dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått en ny item - hvordan skjedde dette, og hva kan jeg ha fått? Du har sannsynligvis vunnet på en spillautomat og nye ting tror jeg kommer når PS Store oppdateres Endret 14. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det kan nok stemme, fikk det rett etter at jeg hadde spilt Echochrome i Home. Hvor mange items kan man vinne i det spillet? Kan jeg vinne andre items i de andre spillene? Finnes deten link til info om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 De siste dagene har Home vært utrolig ustabilt hos meg. Problemene har meldt seg som dårlig kontakt med serveren. Noen som har hatt lignende erfaringer? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ihvertfall burde det vært mulig å være mer enn bare venner med folk, eller jenter rettere sagt. nokon ekslusive retter bør dei som lever eit ordentlig liv ha og då.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå