MooseOnTheRun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 kopierer mitt spørsmål fra den andre tråden... er det noen nye funksjoner som kommer? Tenker da ikke på nye klær/møbler, "reklame" rom (far cry 2, red bull rom og spill osv.) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde en veldig hyggelig kveld med Tharos og Flekken i mitt hjem, fikk masse skryt fordi jeg har innredet så flott, til og med bedre en ei dame fra Tyskland som Flekken var hos Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Reneste interiørarkitekten! Du skal få komme innom leiligheten min også, for å se hvordan det ikke skal gjøres. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Gleder meg kjempemasse til å få prøvd dette. men en ting jeg lurer på angående dette med at man kan dele innholdet man har på maskinen, bilder, videoer etc. Om jeg har en HD film eller klipp liggende jeg har lagt inn via ekstern hardisk, kan da en venn av meg gå inn og faktisk se den filmen? Det høres jo ganske bra ut om det er slik. Og både meg og en kompis har Blueetooth headset, vil det da kunne gå ann å bruke disse til å snakke med i home? eller må man bruke dialog med kontrollen. Eller via et tastatur. Gleder meg stort Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er meget skeptisk til Home, det ser for meg ut som et spill man kan få kjøpt på nille/europris til 49,- Enn så lenge. Men blir intressant å prøve det. (MIN mening, ikke skyt meg) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Noeen som sier at Home kommer nå kl 01:00, false? Invite meg da Taman85, jeg og vil se! Endret 10. desember 2008 av Blax Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har ikke kommet noen oppdatering nå ihvertfall. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noeen som sier at Home kommer nå kl 01:00, false? Det kommer nok ikke før på kvelden i morgen. Home vil være nede fra morran i morgen. Er vel en del ting de må gjøre før det kommer opp igjen og alle kan skaffe seg Home. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noeen som sier at Home kommer nå kl 01:00, false? Invite meg da Taman85, jeg og vil se! Det skal være Toman85 hehe Skal ha party i mitt hus når Home betaen blir åpen for alle, og jeg tror selve partykvelden blir på fredag da det er med stor sannsynlighet updaten kommer her kl 01.00 natt til fredag Og jeg fyller året på lørdagen så da passer det med fest fredagskveld i Home På lørdagen blir det Blu-Ray kveld, skal se Dark Knight som jeg fikk kjøpt den 10ende på min HDTV og ha dundrelyd med hjemmekinoen Bare å adde meg det, har det samma nicket her som på PSN Endret 11. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Dude, blu-ray kveld via Home? Kan f.eks jeg se på samme film som deg, uten at jeg har den? Eller er det hjemme hos deg? Endret 11. desember 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er nysgjerrig på alt denne hypen av leiligheten din Toman, så adder deg, og stikker innom fredag. Åssen sjekker man ut leiligheter btw? Må man få invite? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noeen som sier at Home kommer nå kl 01:00, false? Invite meg da Taman85, jeg og vil se! Det skal være Toman85 hehe Skal ha party i mitt hus når Home betaen blir åpen for alle, og jeg tror selve partykvelden blir på fredag da det er med stor sannsynlighet updaten kommer her kl 01.00 natt til fredag Og jeg fyller året på lørdagen så da passer det med fest fredagskveld i Home På lørdagen blir det Blu-Ray kveld, skal se Dark Knight som jeg fikk kjøpt den 10ende på min HDTV og ha dundrelyd med hjemmekinoen Bare å adde meg det, har det samma nicket her som på PSN Lurer på hvordan nyttårsfesten blir? 10.000000000 homer som samles på et sted med party hatt og skriker nedtellingen, for å så drikke seg drtings! Er det forresten mulig å få jobb i home, som dealer eller prostituert? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skal nok gå ann ja, jeg søkte jobb i Diesel butikken. Ble litt lang søknad med cv med de forskjellige trophyene jeg hadde fått. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noeen som sier at Home kommer nå kl 01:00, false? Invite meg da Taman85, jeg og vil se! Det skal være Toman85 hehe Skal ha party i mitt hus når Home betaen blir åpen for alle, og jeg tror selve partykvelden blir på fredag da det er med stor sannsynlighet updaten kommer her kl 01.00 natt til fredag Og jeg fyller året på lørdagen så da passer det med fest fredagskveld i Home På lørdagen blir det Blu-Ray kveld, skal se Dark Knight som jeg fikk kjøpt den 10ende på min HDTV og ha dundrelyd med hjemmekinoen Bare å adde meg det, har det samma nicket her som på PSN Fleire som skal sjå The Dark Knight på Bluray fredagskvelden ja.. Er home kommet forresten? Endret 11. desember 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Home har ikke kommet nei. Ikke på EU eller US PSN, men JAP psn har hatt den siden i går.... teit Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men altså - kan man se film sammen i home? Hvis jeg feks har en bluray-film, så viser jeg den på tven min i leiligheten min? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men altså - kan man se film sammen i home? Hvis jeg feks har en bluray-film, så viser jeg den på tven min i leiligheten min? Hadde vært fantastisk om det hadde gått! Kan hende en kan gjøre det med det eye toy lignende kameraet. At det den filmer kan man vise på flatskjerm! Er det mulig å kjøpe fotapparat for å så reise rundt å ta bilder å ramme dem inn i huset hjemme? Er det i det helet att mulig å bruke eget bilde i rammene? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men altså - kan man se film sammen i home? Hvis jeg feks har en bluray-film, så viser jeg den på tven min i leiligheten min? Nei, både på grunn av rettigheter (å kjøpe en film gir deg ikke rett til å vise den offentlig) og fordi det i dag vil være vanskelig fra et teknisk standpunkt, da bluray har mye høyere båndbredde enn Televerket leverer i Norge per dags dato. (Bluray har videobitrate på opptil 40.0Mbps) Lenke til kommentar
PsyTrix Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fra Home beta forum!! Tomorrow, we are releasing a new version of PlayStation Home called PlayStation Home 1.0. This version will add some exciting new features and fix several known bugs, preparing us for launch into Open Beta. You can find the full list of new features below. Highlights include new emotes and dance moves for avatars, new arcade games, new ways to launch into games from PlayStation Home, a new game rewards system, and much, much more! We think you’ll enjoy these many changes and improvements. Home will be down for a period of time tomorrow to prepare for the launch of Version 1.0. I will let you know in the forums when it is back up. We will be inviting a tremendous number of new beta testers soon, and conducting a massive load test this Friday night, November 21st. We will have an event to celebrate the moment. Stay tuned for further information as your assistance with this event is greatly appreciated. Please note that the new users will not have access to the closed beta forums, as we will be transitioning to a new system in preparation for launch. More information on this to follow… During the first weeks of the release of version 1.0, we will focus on testing core PlayStation Home assets and will need your help, and release additional content on an ongoing basis. You will notice that your 0.98 clothing and apartment decoration items will have temporarily disappeared from your inventory. Never fear, after a period of time, you will be able to get these back by going to the Mall and reacquiring them through the storefronts. Installation and the First Visit When you run PlayStation Home for the first time you will be prompted to reserve space on your hard drive into which data can be downloaded now and in the future. PlayStation Home will occupy 3077MB of Space on your hard drive as before. Something new will be our simple, interactive tutorial. This introduces many of the core aspects of PlayStation Home and is available to review in your apartment. If you want to go through the tutorial again there is an option to reset it in the new Menu Pad. Clubs and Clubhouses A Clubhouse is a personal space for club members to meet in, and remains available for use even when the leader of the club is offline. The first active feature for Clubhouses is the bulletin board where the leader and, optionally, the sub-leaders can leave announcements for the whole club to read. Over time new premium Clubhouse designs will become available, as will other tools and services to support and personalize your club. Please note that we are currently testing this feature, and clubs created in Closed Beta will be deleted when Open Beta starts. More information on this to follow soon. Some facts on clubs: - A user can own only one club at a time - A user can be a member of a total of five clubs, which includes any self-owned club. You can own one club and be a member of four others, or simply be a member of five clubs owned by other people - Each club has one leader (the owner) and up to four sub-leaders - A club can have up to 32 members - Each club name is unique - Announcements are currently limited to four simultaneous announcements - You can send requests to join a club and leaders can send invitations Background Downloading When you first visit a Space it will be downloaded to your PlayStation 3, but now you will be offered the choice of downloading it in the background. This can be used on multiple spaces at the same time. When each download is complete a message will appear to let you know, and will ask if you would like to go to that Space now. Animations We have spent some time on the dances and you’ll find they have improved. We have removed a few of the less popular moves to make room for some new dances that should cater to your dancing needs better. You will also find that you are now able to sit on the floor just about anywhere you like. That option is under the “extra” menu available by pressing R1. Some emotes are available while seated on the floor. Age Limits and Ratings Home itself is not a game and is therefore not age-rated as such. SCEA’s age limit for PlayStation Home will be 13 and up from the start of Open Beta, but will remain 18 and over during the Closed Beta. Certain things within PlayStation Home will be specifically age-rated, however, and age ratings will be displayed and enforced where applicable. Menu Pad The vPSP has been replaced by our new Menu Pad. This has allowed us to reorganize the menus so you should find the presentation and flow of options faster and easier to navigate. Additionally, we can now support in-game XMB throughout PlayStation Home. Profanity Filter We have completely replaced the profanity filter with a far more adaptable and flexible system which is able to deal with languages in isolation from each other. Regional Travel Currently, regional travel is accessible in your Personal Spaces and Clubhouses so you’ll be able to chat and visit with friends, game launch and form clubs with people from other parts of the world. As we continue to experiment with global travel in the Closed Beta, licensing, contracts, moderation, localization and regional business direction will need to be considered. Given this, we will keep the public areas exclusive to users from their own regions for the time being. Interface Changes When you select full screen on something like a video or poster, it will now ensure you have a clear view by making anyone standing in the way invisible to you. The information you see above someone’s avatar has changed with added functionality. For example, if an avatar is setting up a game launching session, the name of the game and how many other people are in the group will now be displayed. The friends list has had a small change and now a star will appear next to a friend’s name if you are both in the same area in PlayStation Home. Spaces The shopping interface in the Mall has been rebuilt and now closely resembles the PlayStation Store interface. The Game Space has been renamed the Bowling Alley and many improvements have been made to the games inside. Pool has been overhauled and now includes a strength gauge for your shots. Bowling has had many changes made to it including full animations for players while bowling and a much improved interface. We also have two new games for the arcade: Ice Breaker and Echochrome, both of which feature rewards. Some of the older arcade games have been removed for updating, and many will return soon, along with some new surprises. Please note that several of the branded game spaces will be unavailable for a period of time. This will assist us in load testing the core spaces in preparation for launch. Rewards Both Echochrome and Ice Breaker include our new system of Rewards. This is a means of giving PlayStation Home items as rewards for activities, trophies and other accomplishments both within and outside of Home, right across the PlayStation Network. Grief types The first proper list of Grief Types is now live and replaces the old list completely. These are the categories of griefing that you can report other users for using the “Submit a Report” function. Further types will be added in the coming weeks. Store items (Note: this only applies to the testers that had version 0.98) As discussed earlier, items that you previously obtained from the stores in the Mall will be missing. Clothing that you were wearing will be replaced by default clothing and furniture will be gone. However, you can reacquire these items from the Mall once the items return. Reward items from competitions, games and puzzles will be unaffected by this. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi har vell strengt tatt kommet lenger enn versjon 1.00? Så står det 21.November :/ Legg i spoiler når det er så helsikes mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå