Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si til dere som lurer:

Det ble et fint forespiel hos meg, med dansing på bordet og prating , men desverre eier jeg ikke ps3'en alene og brodern fikk besøk og selvfølgelig ble det fifa på de. Defor måtte jeg desverre gå, men hvordan ble det med resten av festen da, dere som holdt på?

Og beklager til dere som sendte meg meldinger om å komme meg, men jeg håper det ordnet seg! :)

Lenke til kommentar
hmm, noen som vet når home kommer til å bli feil fri, altså med innlogginga? Sliter stadig vekk med å komme inn

Jeg kommer meg heller ikke inn. Får alltid en feilmelding om at 'Connection to server lost' error C-931 (eller'no sånt). :(

Samme fikk jeg, bare å fortsette/fortsette/fortsette/fortsette helt til du er inne. Ingen grunn til å åpne porter, bare trykk på X mens du sitter på pcen. Det er verdt ventetiden!

Lenke til kommentar

Prøver selv å logge meg på for å fortsette en siste fest!

Ser ut som det enda er noen på, skal legge ut informasjon ettrhvet, hvis jeg kommer inn.

Tror nok alle havnet hos seg selv etter at jeg logga av, beklager det som skjedde, men vi får prøve en annen gang. Ser at mange sendte meg meldinger, som sagt, så ble iallefall jeg borte fra festen, men jeg vet ikke åssen det går nå.

Lenke til kommentar

Joda, gikk greit selv om jeg ikke ble med på festen.. Var kjedelig helt til jeg kledde meg som en gigantisk afrikaner og tok "Running Man" (hvis du skjønner :p) på en amerikansk dame som faktisk fikk totalt latterkrampe i micen.. Ble stående på samme flekken og snakke om alt mellom himmel og jord i minst en halvtime :!:

Lenke til kommentar
Både jeg(lynoslo) og min venn Goppern har lagt deg til nå, Vrenne :grin:

Ja, så det. Har fått 35 nye venner her fra forumet, i løpet a kvelden! :new_woot:

EDIT: Jeg datt ut av Home nå, jeg gir rett og slett opp. Tar kvelden nå folkens, men festen fortsetter hos evilracing9 tror jeg!

Paisley, du skal ikke lage en egen partytråd a :p

Da tar jeg patent på den tråden, lager en i morra! :new_woot:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...