lasse_hansen87 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hmm, noen som vet når home kommer til å bli feil fri, altså med innlogginga? Sliter stadig vekk med å komme inn Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kom meg inn i dag, det er jo et fantastisk spill! Grafikken, handlingen.. håper det blir utvidet! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Kom meg inn på første forsøk nå (Utrolig, men sant) Edit: Kjedlig er det der.. Må inn på US home for at det skal bli kult. Lurer på når neste oppdatering kommer Endret 13. desember 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
dannad Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hmm, noen som vet når home kommer til å bli feil fri, altså med innlogginga? Sliter stadig vekk med å komme inn Jeg kommer meg heller ikke inn. Får alltid en feilmelding om at 'Connection to server lost' error C-931 (eller'no sånt). Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Må bare si til dere som lurer: Det ble et fint forespiel hos meg, med dansing på bordet og prating , men desverre eier jeg ikke ps3'en alene og brodern fikk besøk og selvfølgelig ble det fifa på de. Defor måtte jeg desverre gå, men hvordan ble det med resten av festen da, dere som holdt på? Og beklager til dere som sendte meg meldinger om å komme meg, men jeg håper det ordnet seg! Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hmm, noen som vet når home kommer til å bli feil fri, altså med innlogginga? Sliter stadig vekk med å komme inn Jeg kommer meg heller ikke inn. Får alltid en feilmelding om at 'Connection to server lost' error C-931 (eller'no sånt). Samme fikk jeg, bare å fortsette/fortsette/fortsette/fortsette helt til du er inne. Ingen grunn til å åpne porter, bare trykk på X mens du sitter på pcen. Det er verdt ventetiden! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvis noen er der og forsetter! Så ønsker jeg og være med. PSN:eak2k Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Prøver selv å logge meg på for å fortsette en siste fest! Ser ut som det enda er noen på, skal legge ut informasjon ettrhvet, hvis jeg kommer inn. Tror nok alle havnet hos seg selv etter at jeg logga av, beklager det som skjedde, men vi får prøve en annen gang. Ser at mange sendte meg meldinger, som sagt, så ble iallefall jeg borte fra festen, men jeg vet ikke åssen det går nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vi stakk til byen, så spilte vi litt bilijard og bowling. Så stakk de fleste og da stakk jeg også. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå kom iallefall jeg inn på 1. forsøk(!), så er det noen der, gi lyd fra dere! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da er jeg og jottegnen i huset mitt. Prøver å holde det gående en halvtime til eller noe. Bare join hvis dere blir med! Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg og en venn er veldig klare for en fest, hvor er det liv? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 hmm, er heldigvis ikke bare jeg som sliter da. hehe.. Håper de ordner det slik at man slipper det problemet med å slite å komme seg inn Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg og en venn er veldig klare for en fest, hvor er det liv? Jeg, og 2 til sitter i huset mitt. Bare å bli med, add meg så sender jeg invite. PSN: Vrenne Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Joda, gikk greit selv om jeg ikke ble med på festen.. Var kjedelig helt til jeg kledde meg som en gigantisk afrikaner og tok "Running Man" (hvis du skjønner ) på en amerikansk dame som faktisk fikk totalt latterkrampe i micen.. Ble stående på samme flekken og snakke om alt mellom himmel og jord i minst en halvtime :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Paisley, du skal ikke lage en egen partytråd a Lenke til kommentar
ntls Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) hmm... 15-16 folk nå som danser "running man" på en linje på Home Square *glis* Edit: oppi 22 stk nå Hører på "He got the whole world in your hands" Endret 13. desember 2008 av mogcaiz Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Både jeg(lynoslo) og min venn Goppern har lagt deg til nå, Vrenne Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Både jeg(lynoslo) og min venn Goppern har lagt deg til nå, Vrenne Ja, så det. Har fått 35 nye venner her fra forumet, i løpet a kvelden! EDIT: Jeg datt ut av Home nå, jeg gir rett og slett opp. Tar kvelden nå folkens, men festen fortsetter hos evilracing9 tror jeg! Paisley, du skal ikke lage en egen partytråd a Da tar jeg patent på den tråden, lager en i morra! Endret 13. desember 2008 av Paisley Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som er klare for å sette sammen en gjeng og banke et par stykker? Bare si fra i tråden, jeg er så klar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå