Szmekken Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er med på party i kveld ja, Paisley. Om jeg kommer inn, da. I går kom jeg alltid inn i de offentlige rommene, men da jeg ble invitert og godtok, fikk jeg Error C-931 hver gang og ble sparket på ræva ut av Home... Når har du tenkt å ha det..? Har allerede kuff og en til her. Skal vi si at det er party klokken 21 eller? Hvor? Kanskje jeg kan prøve å joine. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er med på party i kveld ja, Paisley. Om jeg kommer inn, da. I går kom jeg alltid inn i de offentlige rommene, men da jeg ble invitert og godtok, fikk jeg Error C-931 hver gang og ble sparket på ræva ut av Home... Når har du tenkt å ha det..? Har allerede kuff og en til her. Skal vi si at det er party klokken 21 eller? Hvor? Kanskje jeg kan prøve å joine. Prøver å samle folk i sommerhuset mitt for å så dra ut på by'n. Legg emg til, så sender jeg invite. Psn id: Vrenne Har nå dax_3r og kuff her, venter på mokko og jottegnen. Prøver å få litt flere folk, så blir det bra! Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva faen er det slags syting på folk her? Jeg synes det er helt sinnsykt rått, at vi ikke kommer oss inn og må laste ned ting er bare slik verden er. Alt ordner seg etterhvert, greit å ha noe å glede seg til? Fader altså, for noen surketroll enkelte er. Surrer litt rundt på US og ser hva som er, orker ikke å gjøre noe stort ut av det før EU kommer opp og går Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Jeg vil være med på Home party. Skal legge deg til på PSN nå og prøve å få logga meg på. Tror ikke det funker...Får bare error hittil Endret 13. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Forbanna error. 931. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tror jeg kommer inn nå, etter forsøk 11 eller 12 vel å merke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Da er følgende samlet: Jorchi, Paisley (meg), Zindre, Kuff, Dax_t3r, og herenoims. Bare å bli med alle sammen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er med på party i kveld ja, Paisley. Om jeg kommer inn, da. I går kom jeg alltid inn i de offentlige rommene, men da jeg ble invitert og godtok, fikk jeg Error C-931 hver gang og ble sparket på ræva ut av Home... Når har du tenkt å ha det..? Har allerede kuff og en til her. Skal vi si at det er party klokken 21 eller? Hvor? Kanskje jeg kan prøve å joine. Prøver å samle folk i sommerhuset mitt for å så dra ut på by'n. Legg emg til, så sender jeg invite. Psn id: Vrenne Har nå dax_3r og kuff her, venter på mokko og jottegnen. Prøver å få litt flere folk, så blir det bra! Spilles det på US-kontoer, da? Btw, broder'n spiller Fifa nå, og han er litt vanskelig å rikke... Får se om jeg får ham bort etterhvert Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er inne nå, har lagt til Paisley. Ready fo party lism. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kommer inn om ca 10 min Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvor er gutta hen da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Heter den US-greia de Paisley, Paisley? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Eh.. hva skjedde med festen..? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Crappy Home.. Funker ikke i det hele tatt!!! C-931... Skjønner ikke driten jeg, har jo ikke noe problemer med nettet ellers, bare noen ganger det blir lag på LittleBigPlanet.. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Oi! Visste faktisk ikke at home var endelig ute Jeg kom nesten inn isted etter en håndfull C931 feilmeldinger. Men da fikk jeg bare en ny feilmld om at sessionen ikke fantes eller noe slikt. jaja... skal alltid være litt knotete i starten. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Crappy Home.. Funker ikke i det hele tatt!!! C-931... Skjønner ikke driten jeg, har jo ikke noe problemer med nettet ellers, bare noen ganger det blir lag på LittleBigPlanet.. har hatt samme probleme i heile dag, håper dei legger til nye stuff samtidig som dei fikser probleme. :!: Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 nei lol, der er eg inne :!: trengte bere en heil dag med prøving og feiling Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Så er det noe party ikveld samle oss?! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Pleier og funke etterhvert, bare å prøve litt. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Oi Dæven! Nå kom jeg inn! *lage character* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå