Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er hva Sony skriver om feilkoden C-931:

 

We're working up a list of the errors and should have them early next week.

However, I thought I'd find out about C-931 now as thats the one being reported the most currently and this is the error you'll receive when you can not connect and is related to very high levels of traffic.

 

Keep trying. I got it myself early and managed to connect after a few retries. I know that doesnt make it OK but at least theres a way round it sometimes. In the meantime its been reported to the dev team.

Lenke til kommentar

Litte sutring her å gett :hmm: Alle klaga på at man ikke fikk testa home. Gjorde ikke no om det var BETA versjonen, bare man fikk tilgang. Og nå.... Bare klaging. Værre en kjærringa jo :tease: Må jo regne med at det er en del bugs på beta da.

Vi får trøste oss med at det blir bedre. Nå får dere testa det i vaffal :D

Lenke til kommentar

For meg har inloggings slitet begrenset seg fra igår. har vært inne en gang idag og brukte vel 5 forsøk. Igår natt brukte jeg 3 eller 4. Når jeg først har kommet meg inn er det helt stabilt, har fortsatt til gode og bli kastet ut. Eneste minus er loadinga når man feks går inn i bowling hallen.

 

Så langt er jeg generellt fornøyd. Spennende og se hva som skjer fremover.

 

Det har vært åpent for publikum i tre dager nå. Overaskende, egentlig, hvor mange som klager og syter. Selvsagt er det frustrerende at inloggingen er så ustabil og at det ikke er flust og gjøre. Men gi det litt mer tid hvertfall. Om dere hadde forventet at det ble sluppet og alt var perfekt og rosenrødt så vil jeg kalle det urealistiske forventninger.

Lenke til kommentar
Er med på party i kveld ja, Paisley. Om jeg kommer inn, da. I går kom jeg alltid inn i de offentlige rommene, men da jeg ble invitert og godtok, fikk jeg Error C-931 hver gang og ble sparket på ræva ut av Home... :cry:

 

Når har du tenkt å ha det..?

 

 

Har allerede kuff og en til her. Skal vi si at det er party klokken 21 eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...