Gitarhm Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Om jeg ikke tar feil, Habbo Hotell. Habbo hotell er et av de dårligste spille som fins Endret 13. desember 2008 av Arhm Lenke til kommentar
praystation Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dette er hva Sony skriver om feilkoden C-931: We're working up a list of the errors and should have them early next week.However, I thought I'd find out about C-931 now as thats the one being reported the most currently and this is the error you'll receive when you can not connect and is related to very high levels of traffic. Keep trying. I got it myself early and managed to connect after a few retries. I know that doesnt make it OK but at least theres a way round it sometimes. In the meantime its been reported to the dev team. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nei ! Timer med dekorering i sommerhuset, nå er møblene vekk. Noen andre som har opplevd dette ? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 lagt merke til ein ting som kan forbedres... burde vore noko som symboliserte kven som var på vennelista di når du gjekk rundt å trakka... veldig vanskelig å finne att ein venn viss han plutselig skulle gå vekk...et lite symbol over hodet eller noko hadde gjort det enklere... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er det ikke det? Er vel et lite silefjes over hodet om personen er på vennelisten? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er det ikke det? Er vel et lite silefjes over hodet om personen er på vennelisten? er det det? jaja, då trekker eg tilbake det eg sa..berre eg som ikkje har lagt merke til det kansje:) Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det burde vært en venneradar som man kunne se hvor i området vennene er veldig vansklig å finne tilbake igjen blant mange eller visst man ikke vet det så hadde det vært veldig greit å se det. Og noe som gjør at man havner på samme server som venner. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Rimelig tøff mottagelse for Home, har ikke fått testet det selv enda. Dere bør sjekke ut www.penny-arcade.com. Lo ganske godt av den nyeste tegneserien. Endret 13. desember 2008 av Jext Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 NETWORK ERROR. The connection to the server was lost. C-931. 2 dager på rad nå. Jada, home er skikkelig spennende saker Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 EU versjon av home er jo fullstendig ubrukelig nå...US versjon funker plettfritt... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Japanske funker heller ikke noe særlig. PS3'n min har hengt seg 4 ganger på under en time. Og måtte restarte hver gang. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 spørst om sony skulle teke nokre veker til i closed beta før dei slapp makkverket ut for offentligheiten. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Litte sutring her å gett Alle klaga på at man ikke fikk testa home. Gjorde ikke no om det var BETA versjonen, bare man fikk tilgang. Og nå.... Bare klaging. Værre en kjærringa jo Må jo regne med at det er en del bugs på beta da. Vi får trøste oss med at det blir bedre. Nå får dere testa det i vaffal Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 For meg har inloggings slitet begrenset seg fra igår. har vært inne en gang idag og brukte vel 5 forsøk. Igår natt brukte jeg 3 eller 4. Når jeg først har kommet meg inn er det helt stabilt, har fortsatt til gode og bli kastet ut. Eneste minus er loadinga når man feks går inn i bowling hallen. Så langt er jeg generellt fornøyd. Spennende og se hva som skjer fremover. Det har vært åpent for publikum i tre dager nå. Overaskende, egentlig, hvor mange som klager og syter. Selvsagt er det frustrerende at inloggingen er så ustabil og at det ikke er flust og gjøre. Men gi det litt mer tid hvertfall. Om dere hadde forventet at det ble sluppet og alt var perfekt og rosenrødt så vil jeg kalle det urealistiske forventninger. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kommer inn hver eneste gang, på ca. 3 forsøk jeg... Uansett, noen som blir med på diskusjon.no party i kveld å? Isåfall, har jeg gjort istand sommerhuset mitt , med god plass til de fleste! Legg meg til: psn id: Vrenne, så sender jeg invite! Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) jeg har lenge hatt det c-931 problemet, men hvis du bare forsetter å logge inn, så kommer du inn i Home etterhvert. noen andre her som savner litt mer stash man kan kjøpe til sommerhuset sitt? EDIT: ja, jeg joiner, legger deg til etterpå. Endret 13. desember 2008 av jottnegen Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Home er egentlig bare oppskrytt i mine øyner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 ja, jeg kommer bare til å logge inn når det kommer noe nytt... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er med på party i kveld ja, Paisley. Om jeg kommer inn, da. I går kom jeg alltid inn i de offentlige rommene, men da jeg ble invitert og godtok, fikk jeg Error C-931 hver gang og ble sparket på ræva ut av Home... Når har du tenkt å ha det..? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er med på party i kveld ja, Paisley. Om jeg kommer inn, da. I går kom jeg alltid inn i de offentlige rommene, men da jeg ble invitert og godtok, fikk jeg Error C-931 hver gang og ble sparket på ræva ut av Home... Når har du tenkt å ha det..? Har allerede kuff og en til her. Skal vi si at det er party klokken 21 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå