Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dem 2 timene vi hadde sammen var hyggelige :)

Og ikke minst i bowling alley, hadde jeg hatt mic så hadde jeg dauet av latter, jeg lo faen så mye!! Running Man ftw :p

Tharos satt og dreit på utebordet mitt mens EAK var litt vel hyper under festen, men hva så når vi hygget oss!!!

Tror det var over 14 stk som tok Running Man, norske og andre slag :p

Og det mest geniale er man bruker tastatur og skrive til folk, nesten like fort som jeg gjør det på Windows Live Messenger :)

Manglet bare stereoen og tven så alt vært i boks, og kansje litt mer folk :)

Men ellers en veldig hyggelig kveld!!

Kan godt ordne liten party imorgen, men det må bli tidligere fordi jeg skal ha selskap og skal se Dark Knight Blu-Ray fra 20.30 og utover :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Hehe, jeg rundlurte nettopp en hel gjeng tullinger på Sully`s Bar! Jeg sa jeg hadde funnet en skjult dør ved uteområdet, og på få sekunder samlet det seg en hel flokk med frustrerte folk som ikke klarte å se døra :!:. "I`m goin in!" sa jeg, så logget jeg ut av Home hehe. Lurer å hvor lenge de sto der etterpå mens de febrilsk prøvde å finne døra. :devil:

Man må jo ha det litt gøy med menneskene. :)

Og ja, jeg ER overtrøtt.

Lenke til kommentar
Ripoff av habbo...

jau.. men nå er jo Habbo kanskje litt 1995.. møkket har jo ikke forandra seg på 10år minst om jeg skal tolke fra bildene :)

Nå er ikke jeg så veldig begeistra for Home, men Habbo er jo bare helt latterlig, må være lov å gjøre en skikkelig ripoff og forbedre konseptet..

Lenke til kommentar
Synes dem 2 timene vi hadde sammen var hyggelige :)

Og ikke minst i bowling alley, hadde jeg hatt mic så hadde jeg dauet av latter, jeg lo faen så mye!! Running Man ftw :p

Tharos satt og dreit på utebordet mitt mens EAK var litt vel hyper under festen, men hva så når vi hygget oss!!!

Tror det var over 14 stk som tok Running Man, norske og andre slag :p

Og det mest geniale er man bruker tastatur og skrive til folk, nesten like fort som jeg gjør det på Windows Live Messenger :)

Manglet bare stereoen og tven så alt vært i boks, og kansje litt mer folk :)

Men ellers en veldig hyggelig kveld!!

Kan godt ordne liten party imorgen, men det må bli tidligere fordi jeg skal ha selskap og skal se Dark Knight Blu-Ray fra 20.30 og utover :p

Var veldig morsomt i går ja, koste meg skikkelig jeg iallefall!

Det eneste jeg ikke liker med skrivingen med tastaturet, er at den er litt treg slik at bokstavene henger litt etter, men det er jo mye enklere å skrive og det går jo fortere. Hadde vært gøy å stått foran inngangen å se alle oss som dansa!

I dag er iallefall jeg med på samlingsted rundt 2230 eller noe? Har fått innredet sommerhuset mitt så nå er det plass til masse folk, mange kan prate sammen samtidig. Så hvis det er noen som blir med så er jeg klar for party rundt 22-22.30 og utover! Sender da ut en melding her på forumet.

I går forstod jeg virkelig hva for en sosial greie home egentlig er, fantastisk!

Og folkens. Hvis dere kommer inn, aldri logg av igjen! Min ps3 sto vell på i en 12 timer i ett kjør, og jeg nektet å logge av home! :p

Lenke til kommentar

Noen flere som har problemer med Japansk Home? Tredje gangen PS3'n henger seg nå :mad:

Btw, jeg så en som kjørte i rullestol. Noen som vet hva/hvor en får det?

Edit: Rullestolen var fast i Siren-rommet. Trodde det var en som hadde den.

Endret av Kris.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...