Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det går ann å få en slags "income" ved thropies.. Det blir fort endel virkelige penger hvis en har lyst til å dekorere, skaffe seg nye klær, boliger etc... Tror Sony virkelig kan få inn endel cash igjennom salg av slike kunstige objekter, nesten skremmende og se hvor mye jeg selv har lyst til å dekoreret home "hjemmet" mitt.

Lenke til kommentar

wow... Så mange spøsmål som har blitt svart tidligere.

Playstation Home ikonet skal stå "oppfor" Playstation Store ikonet i menyen.

Kommer du ikke inn på første forsøk kan du prøve et par ganger og se om det går da.

Åpningsbildet (når man skal trykke x for å logge inn osv) virker på en måte tom og litt kjedelig. Lydene når man trykker osv er også "tomme". Nå er jo dette en beta så jaja.

Men jeg fikk ihvertfall komt meg inn idag!

Spilte bowling og gikk rundt omkring. Stilig at man kan se hvordan de andre folk på andre baner spiller også. Kanskje litt kjedelig at hvis arkademaskinene er opptatt så må man faktisk stå i kø... Er jo realistisk men..

Leiligheten var jo kanskje ikke så spennende da utvalget av ting man kunne sette rundt var veldig minimalt... Kan tenkte meg at dette blir veldig stort etterhvert.

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg testet HOME siden klokka halv 3 i dag, og har funnet ut av litt og vert...

Det første som møtte meg var at jeg ikke måtte oppdatere ps3en for å instalere home, det hadde plutselig dukket opp et Playstation Home icon under Playstation Network menyen. Og etter 10 min nedlastning, kunne jeg endelig starte Home.

Men neida... hver gang jeg prøve å koble til fikk jeg en irriterende feilmelding, og fikk ikke til å koble til. Men etter flere restartinger og avslutninger av Home fikk jeg endelig logget inn.

Jeg ble møtt av en ganske god ansikst og kropp "editor" og dette fungerte bra. Men det var alt for lite kær å velge i mellom, og jeg fant ut senere at dette måtte jeg også betale for hvis jeg ville ha flere!

Men men, så skulle jeg gå ut av leiligheten min, og da måtte jeg laste ned denne plassen jeg gikk til, og slik er det med alle disse plassene, de må lastes ned.

Så klikket Home, og enda en halvtime med feiling ble brukt...

Skal skrive mer etterpå, middag nå!

Skal skrive om at jeg har prøvd den japanesiske versonen, usa versonen og hong kong versonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...