Epleskrell Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Håper det går ann å få en slags "income" ved thropies.. Det blir fort endel virkelige penger hvis en har lyst til å dekorere, skaffe seg nye klær, boliger etc... Tror Sony virkelig kan få inn endel cash igjennom salg av slike kunstige objekter, nesten skremmende og se hvor mye jeg selv har lyst til å dekoreret home "hjemmet" mitt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Her Funker det å spille home hvis man gjør det? Prøvde en konto fra United K, men fikk forsatt samme error Endret 12. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Men UK er i Europa det og, så det er det samme som en norsk bruker Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En viss nytte må da Trophies få lov å ha(som skiller dem fra Gamepoints) Lenke til kommentar
stened Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hei jeg har fortsatt ikke fått noe ps home icon over playstation netverk. hva er det XMB dere prater om? jeg har oppdatert til den nyeste oppdateringa.. og jeg har ingen home? hva må gjøres? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men UK er i Europa det og, så det er det samme som en norsk bruker Stemmer det, US var vell kanskje det jeg skulle valgt da Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jepp, hvis du lager en US blir det nok bedre Lenke til kommentar
stened Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) hvis jeg lager US konto. vil jeg få PS hOme da? eller vil jeg få bedre conection? Endret 12. desember 2008 av stened Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Åh hjelpe meg...... Endret 12. desember 2008 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
stened Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg kjønner ikke helt. hva blir bedre hvis du har en Us konto? Lenke til kommentar
Deathsh00t Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sliter litt.. Har innstallert den, og når jeg trykker på home, så loader såå jævlaa treigt... Den var 1/4 etter 4 timer Lenke til kommentar
stened Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) ok fant det. har instalert min fikk sånn c-931 error eller lignene.. hva skal man gjøre? lage en US konto? Endret 12. desember 2008 av stened Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 wow... Så mange spøsmål som har blitt svart tidligere. Playstation Home ikonet skal stå "oppfor" Playstation Store ikonet i menyen. Kommer du ikke inn på første forsøk kan du prøve et par ganger og se om det går da. Åpningsbildet (når man skal trykke x for å logge inn osv) virker på en måte tom og litt kjedelig. Lydene når man trykker osv er også "tomme". Nå er jo dette en beta så jaja. Men jeg fikk ihvertfall komt meg inn idag! Spilte bowling og gikk rundt omkring. Stilig at man kan se hvordan de andre folk på andre baner spiller også. Kanskje litt kjedelig at hvis arkademaskinene er opptatt så må man faktisk stå i kø... Er jo realistisk men.. Leiligheten var jo kanskje ikke så spennende da utvalget av ting man kunne sette rundt var veldig minimalt... Kan tenkte meg at dette blir veldig stort etterhvert. Lenke til kommentar
stened Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 er det lettere når du har US konto å komme seg in? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ok, da har jeg testet HOME siden klokka halv 3 i dag, og har funnet ut av litt og vert... Det første som møtte meg var at jeg ikke måtte oppdatere ps3en for å instalere home, det hadde plutselig dukket opp et Playstation Home icon under Playstation Network menyen. Og etter 10 min nedlastning, kunne jeg endelig starte Home. Men neida... hver gang jeg prøve å koble til fikk jeg en irriterende feilmelding, og fikk ikke til å koble til. Men etter flere restartinger og avslutninger av Home fikk jeg endelig logget inn. Jeg ble møtt av en ganske god ansikst og kropp "editor" og dette fungerte bra. Men det var alt for lite kær å velge i mellom, og jeg fant ut senere at dette måtte jeg også betale for hvis jeg ville ha flere! Men men, så skulle jeg gå ut av leiligheten min, og da måtte jeg laste ned denne plassen jeg gikk til, og slik er det med alle disse plassene, de må lastes ned. Så klikket Home, og enda en halvtime med feiling ble brukt... Skal skrive mer etterpå, middag nå! Skal skrive om at jeg har prøvd den japanesiske versonen, usa versonen og hong kong versonen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 er inne, hvordan får jeg et hus? :S Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 er inne, hvordan får jeg et hus? :S Du har allerede en leilighet. Gå på din gps ved å trykke start, så finner du personal- owned spaces. Ellers kan du betale for bla. sommerhus! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Takk, hvor finner jeg sommerhus? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) er inne, hvordan får jeg et hus? :S I shopping centre bygget oppi 2. etasje så er det sjappe som heter Estate, der kan du få kjøpt et hus til 40kr Bare et hus i utvalget. Telcontar Endret 12. desember 2008 av Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå