Pentumsmart Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 I ditt hjem? Er det den lille leiligheten eller sommerhuset? Eller clubhouse? Er vel best hvis det er sommehus! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Annonnserer lanseringsfest hos mitt hjem i HomeBare join klokken 20.30, da er jeg mest sannsynligvis inne Bare å adde meg PSN ID Toman85, så er dere hjertelig velkommen til en fest Du må invitere oss for at vi skal kunne komme inn i huset ditt Men omm alle adder deg til vennelisten og logger inn på Home 2.30 kan jo du enkelt innvitere inn alle som er logget på? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Home er mye kulere på US. Dette vil nok komme til EU iløpet av neste uke.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 I ditt hjem? Er det den lille leiligheten eller sommerhuset? Eller clubhouse? Er vel best hvis det er sommehus! Jepp jeg har sommerhuset Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg skulle ha party i mitt hus men jeg kommer jo aldri inn på selve Home engang, bare en haug med feilmeldinger hehe Hadde gledet meg til lanseringsfeste hos meg altså Festen skal nok starte fra 20.30 og utover denne fredagkvelden!! I'll be there unless I'm square. Lenke til kommentar
ReEIsS Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vel, jeg kommer Toman85! Hvis jeg får koblet meg opp til den tid da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 OOO dette skal prøves etter trening, yay Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 What's the difference? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hva er det som skjer?? kom endelig inn, får så å kuke rundt i ca 30 min, og så fryser PS3, og etter en restart kommer jeg ikke inn lengre får bare opp 603, og C-931 feilmeldinger... Søren heller Sony, dette er bare for dårlig... Burde jo ha forutsett at dette kom til å skje, og hatt mer en nokk server kapasitet.... Endret 12. desember 2008 av Otowi Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan oppdaterer man home om det skulle komme en nyere versjon eller noe sånt?? Fungerer EU home greit nå, eller er det feil med innlogging og sånn? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lagde meg akkurat en kvinnelig figur og fy søren hvor populær jeg ble. Nå henger det fult av folk rundt meg hele tiden Ingen som ikke vil snakke med meg lenger. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan oppdaterer man home om det skulle komme en nyere versjon eller noe sånt?? Fungerer EU home greit nå, eller er det feil med innlogging og sånn? Fungerer greit det En ting jeg lurer på, det jeg gledet meg til med Home var jo at man kunne invitere og starte andre spill derfra f.ek.s Hvordan får jeg spill opp i den Start game menyen, står bare at ingen spill er oppdaget :S Har prøvd å starte f.ek.s CoD4, spille det og avslutte det. Tenkte kanskje Home ville oppdage at jeg har det da, men det ville ikke Home Må spillene bli patcha el. for at dette skal fungere? :S Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Lagde meg akkurat en kvinnelig figur og fy søren hvor populær jeg ble. Nå henger det fult av folk rundt meg hele tiden tongue.gif Ingen som ikke vil snakke med meg lenger. haha LucarioX, er så jævla mange tapere her i verden var samme leksa når dama spillte wow, folk var så hyggelige ingame at det var kvalmt Hun ble og sjekka opp når hun spillte LittleBigPlanet faktisk... helt utrolig at det er mulig.. HÆÆÆRREGUD så vanskelig det skulle være å komme inn på Home.. forbanna møkkaservere.. Endret 12. desember 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lagde meg akkurat en kvinnelig figur og fy søren hvor populær jeg ble. Nå henger det fult av folk rundt meg hele tiden Ingen som ikke vil snakke med meg lenger. rart det Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Så andre kommer seg inn i Home, mens noen ikke kommer lengre en feilmeldingene C-931 og 603... Virker litt rart egentlig... Endret 12. desember 2008 av Otowi Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lagde meg akkurat en kvinnelig figur og fy søren hvor populær jeg ble. Nå henger det fult av folk rundt meg hele tiden Ingen som ikke vil snakke med meg lenger. Det som er litt kult er å lage seg en kvinnelig figur og tiltrekke seg en masse karer. Så tar du å skifter figur til en stygg feit fyr med hentesveis. Mange som mister interessen da Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg har kommet inn 1 av de 1000 gangene jeg har prøvd.. hehe Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hvorfor får jeg bare den C-931 error? Tror jeg kom inn, fikk så "message of the day (MOTD)" Så trykket jeg runding og alt lukket seg Endret 12. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
oasis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg kom inn med us-kontoen, men med den vanlige eu-kontoen får jeg feil connection lost bla bla.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan får jeg US-konto? PM meg Oasis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå