Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Annonnserer lanseringsfest hos mitt hjem i Home

Bare join klokken 20.30, da er jeg mest sannsynligvis inne :)

Bare å adde meg PSN ID Toman85, så er dere hjertelig velkommen til en fest :p

Du må invitere oss for at vi skal kunne komme inn i huset ditt ;) Men omm alle adder deg til vennelisten og logger inn på Home 2.30 kan jo du enkelt innvitere inn alle som er logget på?

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer?? kom endelig inn, får så å kuke rundt i ca 30 min, og så fryser PS3, og etter en restart kommer jeg ikke inn lengre :mad: får bare opp 603, og C-931 feilmeldinger...

Søren heller Sony, dette er bare for dårlig... Burde jo ha forutsett at dette kom til å skje, og hatt mer en nokk server kapasitet....

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Hvordan oppdaterer man home om det skulle komme en nyere versjon eller noe sånt?? Fungerer EU home greit nå, eller er det feil med innlogging og sånn?

Fungerer greit det

En ting jeg lurer på, det jeg gledet meg til med Home var jo at man kunne invitere og starte andre spill derfra f.ek.s Hvordan får jeg spill opp i den Start game menyen, står bare at ingen spill er oppdaget :S Har prøvd å starte f.ek.s CoD4, spille det og avslutte det. Tenkte kanskje Home ville oppdage at jeg har det da, men det ville ikke Home

Må spillene bli patcha el. for at dette skal fungere? :S

Lenke til kommentar
Lagde meg akkurat en kvinnelig figur og fy søren hvor populær jeg ble. Nå henger det fult av folk rundt meg hele tiden tongue.gif Ingen som ikke vil snakke med meg lenger.

haha LucarioX, er så jævla mange tapere her i verden :D

var samme leksa når dama spillte wow, folk var så hyggelige ingame at det var kvalmt :p

Hun ble og sjekka opp når hun spillte LittleBigPlanet faktisk... helt utrolig at det er mulig.. :ninja:

HÆÆÆRREGUD så vanskelig det skulle være å komme inn på Home.. forbanna møkkaservere..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Lagde meg akkurat en kvinnelig figur og fy søren hvor populær jeg ble. Nå henger det fult av folk rundt meg hele tiden :p Ingen som ikke vil snakke med meg lenger.

Det som er litt kult er å lage seg en kvinnelig figur og tiltrekke seg en masse karer. Så tar du å skifter figur til en stygg feit fyr med hentesveis. Mange som mister interessen da :p

Lenke til kommentar

Hvorfor får jeg bare den C-931 error?

Tror jeg kom inn, fikk så "message of the day (MOTD)" Så trykket jeg runding og alt lukket seg :(

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...