Toska92 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tok ikke lang tid før alt var prøvd ut. Håper at det kjapt blir mer å gjøre. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hele verden ble sluppet inn i home i går, kan ikkje forvente at det skal funke helt med en gang. Jeg forventer egentlig det jeg. Når de har hatt såpass lang tid på å forberede seg og vært inne i lukket beta så lenge, så forventer jeg at de har brukt litt av tiden på å skaffe mer enn nok serverkapasitet. Sony av alle selskaper er jo dem som har ekspertisen til å få til noe sånt. Jeg synes det egentlig er ganske patetisk at dette fortsatt er beta. Virker som de er noen skikkelige sinker de dere Sony-programmererne. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 spiller fra us konto'n funker fett det... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hahahahahaha, er det mulig. Så utrolig skuffende! Ingenting er nytt eller endret fra Closed Betaen unntatt at de har adda priser på forskjellige ting - 6 kroner for en genser som man skal bruke i et spill og går fort lei av? Hva i huleste er det de tenker med? hvor ble det av "ITS FREE"? Hva med Trohpies? Er jo bedre å betale f. eks at du må ha 10 Bronze for å få de skoa eller noe slikt. 40 kroner for sommerhuset? WHAT!? Glad jeg har alle tingene som nå koster penger fra før! For jeg skal ikke bruke en krone på dette en gang. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kan love at jeg aldri kommer til å bruke en eneste krone i Home Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) De slettet klubben min ! Gidder ikke betale 40 kr for en ny Hvor ligger Home for de som ikke har vært med på closed ? Vet ikke jeg, jeg var med på closed Endret 12. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 De slettet klubben min !Gidder ikke betale 40 kr for en ny Det har man visst siden klubbene kom. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) De slettet klubben min !Gidder ikke betale 40 kr for en ny Det har man visst siden klubbene kom. Mister man noen klær og møbler også ? Gjentagelse :Har en kompis som ikke finner Home og siden jeg deltok på Closed Beta så vet jeg ikke det , hvor ligger Open Beta for de som ikke var med på Closed Beta ? Endret 12. desember 2008 av Crumpler Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ingenting er nytt eller endret fra Closed Betaen unntatt at de har adda priser på forskjellige ting Logg deg inn fra din US konto så vil du se at fellesområdet ser helt annerledes ut. I tillegg har de eget Uncharted og FarCry 2 område. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) De slettet klubben min !Gidder ikke betale 40 kr for en ny Det har man visst siden klubbene kom. Mister man noen klær og møbler også ? Gjentagelse :Har en kompis som ikke finner Home og siden jeg deltok på Closed Beta så vet jeg ikke det , hvor ligger Open Beta for de som ikke var med på Closed Beta ? Neida, de blir Og siden du hele tiden redigere og legger til spørsmålet når eg svarer så; det ligger der vi har det. hvis han ikkje finner det så e det bare å restarte maskinen. Endret 12. desember 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg kommer ikke inn... får error report : C-931! Noen som opplever det? Jeg får også c-931 greia Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ingenting er nytt eller endret fra Closed Betaen unntatt at de har adda priser på forskjellige ting Logg deg inn fra din US konto så vil du se at fellesområdet ser helt annerledes ut. I tillegg har de eget Uncharted og FarCry 2 område. Vel, jeg har ingen US konto på denne PS jeg låner pga. min andre fikk Yellow Light of death. Men fortsatt, felles omerådet anderledes og Far Cry 2 og Uncharted spaces? Og hvorfor fikk ikke EU det? Dårlig. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Går på US nå..kommer nok ikke inn, men skal prøve da Edit: Kom inn Endret 12. desember 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 var noen tidligere i tråden som sa at klubbhuset kom til å være gratis men at d skal koste penger for ekstra ting? Dette e jo utrolig skuffende. Folk har gledet seg så lenge, så kommer de med noe drit der alt koster penger?! Virker ikke som de går veldig hard inn for å vinne konsollkrigen. skal de vinne den må de av og til la noe være gratis. Kunne de ikke bare lagd et msn-lignende program? slik at man lett kunne snakket med folk mens vi spilte og slikt, den meldingsdriten vi har no e alt for treig. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen ganger står det: Server error Session Has Timed Out Or Does Not Exist :-603 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) jeg skulle ha party i mitt hus men jeg kommer jo aldri inn på selve Home engang, bare en haug med feilmeldinger hehe Hadde gledet meg til lanseringsfeste hos meg altså Festen skal nok starte fra 20.30 og utover denne fredagkvelden!! Endret 12. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 var noen tidligere i tråden som sa at klubbhuset kom til å være gratis men at d skal koste penger for ekstra ting?Dette e jo utrolig skuffende. Folk har gledet seg så lenge, så kommer de med noe drit der alt koster penger?! Virker ikke som de går veldig hard inn for å vinne konsollkrigen. skal de vinne den må de av og til la noe være gratis. Kunne de ikke bare lagd et msn-lignende program? slik at man lett kunne snakket med folk mens vi spilte og slikt, den meldingsdriten vi har no e alt for treig. Ja, et lynmeldingsopplegg kunne vi ha trengt, å sende meldinger hele tiden blir litt upraktisk i lengden Hvor finner man Home for de som ikke var med på Closed Beta ? Har en kompis som ikke finner det Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 var noen tidligere i tråden som sa at klubbhuset kom til å være gratis men at d skal koste penger for ekstra ting?Dette e jo utrolig skuffende. Folk har gledet seg så lenge, så kommer de med noe drit der alt koster penger?! Virker ikke som de går veldig hard inn for å vinne konsollkrigen. skal de vinne den må de av og til la noe være gratis. Kunne de ikke bare lagd et msn-lignende program? slik at man lett kunne snakket med folk mens vi spilte og slikt, den meldingsdriten vi har no e alt for treig. Slutt med klagingen og sytingen. Selve home er jo gratis, du kan jo gå hvor du vil, spille bowling, sjakk, biljard, treffe andre. Innholdet kommer etter hvert. Online spilling er gratis i motsetning til M$ sin konsoll, så slutt å klag. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Annonnserer lanseringsfest hos mitt hjem i Home Bare join klokken 20.30, da er jeg mest sannsynligvis inne Bare å adde meg PSN ID Toman85, så er dere hjertelig velkommen til en fest Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor finner man Home for de som ikke var med på Closed Beta ? Har en kompis som ikke finner det Samme sted som der du har Home. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå