Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fy faen dette var satans gøy altså. Mye mer sosialiserende enn det jeg trodde det skulle være. Satt opp til fem om natta og danset med noen som utga seg for å være jenter Eneste jeg synes var dårlig var mulighetene for å velge klær. Men må si at ansiktsemulatoren var relativt bra og presis. Faktisk nesten like bra som den i Oblivion. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Får bare feil mld jeg... Sier bare "connection to the server was lost" og et kode nr D5027... Noen som vet hvorfor?? Vil jo gjerne prøve Home da... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, jeg var innom Tharos pus Var så rotete der. Neida, men genialt at jeg fikk sommerhuset gratis. Koster steike meg 40kr nå :/ Haha, jeg regner med det koster penger å leie vaskehjelp i Home? Du glemte forresten av de 15 stolene som var kastet i en haug midt i rommet. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kult av vi har fått behold det vi kjøpte gratis fra kjøpesenteret i den lukka betan. Inverte med meg et par fremmede over til Sommerhuset. Synes at tingene i home er dyre. 40 kr. for huset og 7 kr for et møbel er i meste laget. Tror ikke det er så mange som gidder å bruke penger på det. Blir fort dyrt hvis du skal innrede et helt hus. Var også en tur innom US Home og de hadde et helt annerledes uteområde enn EU. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg var med i betaen, og lastet ned 1.0.3 i går. Er det noe mer jeg må laste ned for å få open beta? Har det kommet no mer greier enn det som var med i betan? (alt fra møbler til rom) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis du kommer inn på Home er det open beta Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva er tlf nr til Nordisk Film?? Kommer pokker ikke inn... Detter er for dårlig.... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva er tlf nr til Nordisk Film?? Kommer pokker ikke inn... Detter er for dårlig.... Virker som om de har fått noe problemer med serverne igjen. Alt fungerte fint fram til ca. kl. 13.15. Da ble jeg plutselig logget av og fikk opp en feilmelding. Siden da har jeg ikke greid å komme inn igjen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For de som ikkje har fått det med seg: Home will be offline today from noon UK time for about an hour to make some changes at the server end. Please also be reassured that your comments both positive and negative are being fed back to the team. Kilde Tilbake ca klokken 2. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ok, får vente da... Får heller ikke logget inn på PSN network, så jeg regner med logg in serveren er nede også da, eller tar jeg feil?? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synest dette var jævlig gøyt, for å være ærlig.. Spilte en del matcher med sjakk, og ellers bare bøffet rundt.. Alltid like lattis, hver gang jeg ser en kvinnelig avatar, og 20 mannlige avaterer som følger etter henne, helt bananas. Hadde absolutt ingen forventninger til dette, så dette ble en virkelig stor overraskelse. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva er tlf nr til Nordisk Film?? Kommer pokker ikke inn... Detter er for dårlig.... At det er både gratis og i beta gjør nok klagemulighetene noe begrenset... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 WOW! Da jeg slo av igår var det bare 10-11 sider, nå er det 20! Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men det er jo i Beta at en skall klage på ting, det er det Beta er till for.. Pluss å luke ut buggs og andre ting, men var ikke klar over updaten, så jeg trodde naturligvis at det var en nasty bug som hadde truffet meg... Litt lettet nå ja Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ønsker du å rapportere om bugs osv. tror jeg nok det er lurere å bruke dette forumet enn å kontakte Nordisk film. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som kommer inn nå? Det gjør iallefall jeg på mitt 3 forsøk! Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg kommer ikke inn... får error report : C-931! Noen som opplever det? Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 nå begynner jeg å bli lei!! dette har døgna for ( onsdag til torsdag) og gikk tidlig fra tentamen idag for å prøve det ut litt ekstra. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hele verden ble sluppet inn i home i går, kan ikkje forvente at det skal funke helt med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå