Gå til innhold

PlayStation Home Diskusjonstråd

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice. Digg at jeg har saumfart alle butikkene og tatt med meg alle gratis tingene da. Kanskje det altså lønner seg i fremtiden?

Når vi først diskuterer hvordan Home vil bli lagt ut, er det muligheter for at Sony legger ved flere nye funksjoner i FW. updaten som kommer i morgen? Begynner å bli lenge siden vi fikk en skikkelig update nå. Kanskje de benytter sjansen og finpusser XMB litt samtidig med lanseringen av Home?

Lenke til kommentar
Nice. Digg at jeg har saumfart alle butikkene og tatt med meg alle gratis tingene da. Kanskje det altså lønner seg i fremtiden?

Samme her. Hadde vært litt kjipt å miste sommerhuset :p

Når vi først diskuterer hvordan Home vil bli lagt ut, er det muligheter for at Sony legger ved flere nye funksjoner i FW. updaten som kommer i morgen? Begynner å bli lenge siden vi fikk en skikkelig update nå. Kanskje de benytter sjansen og finpusser XMB litt samtidig med lanseringen av Home?

Har ikke hørt noe, men er mulig Sony vil overraske oss. Selv om jeg tror Home blir det store denne ganga.

Lenke til kommentar
Fullversonen er det nok en stund til kommer, men Open Beta vil være gratis, ja. Ting som hus og klær kommer til å koste penger.

Så alle ting vil altså koste ordentlige penger? Isåfall er dette spillet totalt uintresangt.. ihvertfall også hvis det ikke er muligheter for å tjene opp penger i spillet uten å bruke ordentlige.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Home er ikke et spill :)

Men du får jo et hus til å begyne med (to med sommerhuset?) og du får også endel møbler gratis.

Okei. Spill eller ikke, betale ordentlige penger for å få noe virtuelt i en spillverden er for min del latterlig, men sikkert mange som vil punge ut for det.

Lenke til kommentar
Men hvis det har kommet en oppdatering så kan du ikke logge på PSN = du får ikke logget på Home før du har lastet ned oppdatering :)

Nei! Det kommer ikke Firmware oppdatering. Når man starter PS3en på nytt vil ikonet dukke opp og man kan klikke på det sånn at man laster ned Home. Akkurat sånn det var med Folding@Home.

Edit:

Once the Open Beta is up and running the Home icon will be on your XMB under PlayStation®Network. If you cant see it please restart your PS3 which will update your XMB. However, wait until Home is up and running first

Kilde

Endret av Pesico
Lenke til kommentar

Men du får jo et hus til å begyne med (to med sommerhuset?) og du får også endel møbler gratis.

Okei. Spill eller ikke, betale ordentlige penger for å få noe virtuelt i en spillverden er for min del latterlig, men sikkert mange som vil punge ut for det.

Aldri betalt for dlc til ett spill?

Uansett.

I home vil det finnes 3 måter(som jeg har fått med meg) til å skaffe seg items.

1. En del vil være gratis.

2. En del vil koste opp til 1.50£(maks pris)

3. En del vil du kunne låse opp med å få trophies.

Lenke til kommentar

Aldri betalt for dlc til ett spill?

Uansett.

Jeg kjøper aldri enkelt ting til spill ned, skal være ekstra innhold skal det være tilleggspakker som kan kjøpes i butikken.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper aldri enkelt ting til spill ned, skal være ekstra innhold skal det være tilleggspakker som kan kjøpes i butikken.

Skjønner godt at folk ikke vil kjøpe klær og sånn, men skjønner ikke argumentet ditt om at tilleggspakker må kjøpes i butikker. Altså, vis det er en stor add-on til et spill er det vel samme om man laster det ned eller kjøper det i butikken? Blir gjerne billigere å laste det ned. Koster tross alt med transport og innpakking og produsering av Bluray/DVDer.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om dette "pengesystemet"? Ser at UrgeLoL sier at:

Har du sett dett bekreftet noe sted? Og, vil det være sånn:

"You have earned 156 bronze, 50 silver, 15 gold, and 2 Plantium trophies. This gives you 156,5 HomeDollars which you can use in the HomeStore."

eller, vil man få spesifikke ting for trophy-ene? Altså; Uncharted-tskjorte for 3 Uncharted-gull-trophies osv..

Lenke til kommentar

Det har vært spekulert en del om akkurat det med Home dollars. Men ingenting er bekreftet der.

Men angående det å unlock items når du får trophies. Det kommer ja, og du finner det faktisk på en del arcade maskinen i Home. Vant selv ett nytt kostyme på en av maskinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...