SAS1984 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Endelig kom jeg inn... Fått testet det i ca. 20 min nå.. Synest dette var ganske morro, så langt.. løper rundt å bøffer med andre folk.. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Avatar-greier koster penger altså.. Det er akkurat som i second life mao. Syns det var morsomt å spille bowling. Håper det kommer mer som det snart. Lenke til kommentar
aman Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor mye koster penger i Home da? Og hvor mye koster ting? for eks. en TV? og klær? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor mye koster penger i Home da? Og hvor mye koster ting? for eks. en TV? og klær? Det er ikke "egne" penger for home. Klær koster vel rundt 4-5 kroner. Møbler tror jeg lå på 7. Hus og leiligheter kosta 40 kroner. Klubber kostet også 40 kroner å lage. Noe jeg synes er det dummeste jeg har hørt. Ihvertfall at dem skal begynne å ta månedspris på klubber i Mars. Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis man starter Home på en US-bruker får man uncharted og Far cry rom! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 ja oh Home square er mye kulere, med musikk og romskip spill. det er helt tragiskt at man må vente på tur for å spille inne i Home. hva har de tenkt med? er jo helt på tryne.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Igår kveld\natt fikk jeg ikke logget på PS kontoen min.. Fikk bare dns server.. Er det hos meg det er noe feil? Har ikke prøvd nå idag.. Men igår fikk jeg bare dns server, feil med kommunikasjon med dns server eller hva det sto.. Bare jeg som fikk dette? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor stor plass tar Home på hardisken? Etter å ha lest litt i tråden lurer jeg på om jeg i det hele tatt skal gidde å laste det ned å bruke det Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor stor plass tar Home på hardisken? Ca. 3 GB Lenke til kommentar
Kagge Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ca. 3 GB Den reserverer 3077 MB på disken din, men selve filen du først laster ned var på 77 MB. det som tar plass er rom du laster ned etter hvert som bowlingbane eller no. noen som har sett om home er oppe i dag? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tok noen runder med bowling i sta, så ja. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 makan.... er ingen ikon under ps-storen i xmb menyen min... får ikke lasta ned jeg da? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jippi, tror endelig jeg kom inn med min eu bruker. Klubbhusert jeg allerede har laget er der, og jeg måtte ikke betale noe. Er alt en har lastet ned i lukkede beta der fortsatt, uten å måtte betale? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 makan.... er ingen ikon under ps-storen i xmb menyen min... får ikke lasta ned jeg da? Over. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Yess, jeg har alt det gamle stuffet fra den lukkede beteaen som f.eks sommerhuset som var gratis! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Yess, jeg har alt det gamle stuffet fra den lukkede beteaen som f.eks sommerhuset som var gratis! Nice Gidder du legge meg til eller? Hadde vært nice å sjekka det sommerhuset.. Var selv med i den lukked betaen, men fikk ikke med meg alt som ble gratis dagen før Hva heter klubbhuset du har? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Yess, jeg har alt det gamle stuffet fra den lukkede beteaen som f.eks sommerhuset som var gratis! Nice Gidder du legge meg til eller? Hadde vært nice å sjekka det sommerhuset.. Var selv med i den lukked betaen, men fikk ikke med meg alt som ble gratis dagen før Hva heter klubbhuset du har? Lagt deg til. Har ikke fått inredet sommerhuset noe særlig, men skal det etterpå. Lagde et klubbhus, men det er nå borte... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Snedig, jeg tror faktisk noen har vært og rydda i leiligheten min siden oppdateringen kom. Redigeir! Twothousand baby!!! Endret 12. desember 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, jeg var innom Tharos pus Var så rotete der. Neida, men genialt at jeg fikk sommerhuset gratis. Koster steike meg 40kr nå :/ Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som fikk dns server feil igår 24.00 - 01.00 tiden igår natt?? Funker det å logge på psn nå uten at det faller ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå