scaperrow Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det bare folk med us account som kommer inn eller? Jeg kom inn på første forsøk med eu accounten min Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Lol nå er vi en gjeng som står på rad i kjøpesenteret å danser running man Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Testet i ca en time nå og det ser pent ut men det er ikke noe særlig å gjøre der. Virker også som alt koster penger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette var artig, likte spesielt det at videoer poppa opp rundt om kring. Var jo også en haug med folk overalt. Fikk spilt en 20min før jeg ble disconnecta, men intrykket så langt er bra. Var også godt med customization options til charactern, noe som er positivt. Gleder meg til å få testet noen av aktivitetene. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Testet i ca en time nå og det ser pent ut men det er ikke noe særlig å gjøre der. Virker også som alt koster penger. Du blir lei etter et par timer ... Jeg hadde gledet meg til i kveld. Se litt mer av home, men er vist bare det samme pisset. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har ikke fått prøvd Open beta enda, men er det noen som kan bekrefte at alt vi har "kjøpt" i Closed beta blir med oss til Open beta uten kostnader...? EDIT: Og hva med dette penge/trofésystemet? Kan man vise fram troféer som det er blitt reklamert for hundrevis av ganger? Får man noen belønning for troféene? Vet at om dette ikke har kommet enda, så kommer det vel senere, er bare litt spent på å høre siste nytt Endret 11. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eneste nye med Open beta, som jeg kan se, er at det er nye trailere. Likte godt traileren til RockBand 2:) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har testa det en liten stund. Det viktigste i spillet er helt klart den sosiale delen (ikke at det er lagt noe sjul på det for å si det sånn). Gikk rundt å kjeda meg for meg selv i 20 minutter, helt til jeg gikk bort til et par folk og begynte å danse og snakke. Til slutt endte vi opp med en ganske stor gruppe som stod og danset uten for et eller annet bygg og snakka tull. Endret 11. desember 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eneste nyheten er vel mer reklame og at ting koster penger. Skikkelig "gode" nyheter. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nyheten er vel helst at de utvider betaen.... Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå har den stått i 15 min på "Signing in...", men ingenting skjer. Avsluttet og startet på nytt. Stopper på akkurat samme sted EU-konto. Flere på vennelista mi er inne. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Things don't seem to be going brilliantly over at Sony HQ. TedTheDog writes: "Apologies for the delay in an update, you may have noticed a PSN outage in the last hour. Things seem back on track now although the outage delayed us a little we are moving again. Hope to have another update soon." Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har ikke fått prøvd Open beta enda, men er det noen som kan bekrefte at alt vi har "kjøpt" i Closed beta blir med oss til Open beta uten kostnader...? EDIT: Og hva med dette penge/trofésystemet? Kan man vise fram troféer som det er blitt reklamert for hundrevis av ganger? Får man noen belønning for troféene? Vet at om dette ikke har kommet enda, så kommer det vel senere, er bare litt spent på å høre siste nytt Det kan jeg bekrefte Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen fler som har fått meldingen "Request timed out /HUBPS3_SVML/account/SP_Login_Submit.jsp" Får det opp hver gang, og ved 'retry' henger den bare både på US og EUR-konto.. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen fler som har fått meldingen "Request timed out /HUBPS3_SVML/account/SP_Login_Submit.jsp" Får det opp hver gang, og ved 'retry' henger den bare både på US og EUR-konto.. Samme her, skjønner ikke noe. Får opp samme melding Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fikk den meldingen to ganger og så smatt jeg inn på tredje retryen. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hehe diskuterte med en anna dude i kinoen om filmen 300 var bra eller ikkje :!: liker den sosiale delen av home! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor koster ting penger? Hva koster penger? Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor koster ting penger? Hva koster penger? møbler, klær, nye boplasser. alt annet er gratis Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Og der ga jeg opp.. 6-7 forsøk på US konto, over 20 kanskje 30 på EUR. Da var det natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå