Jo Are Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei Jeg har et problem med min N93. Siden galleriet for video og bilder blir ganske tregt med et par hundre bilder i seg gikk jeg til filbehandling i telefonen og slettet filene derfra. Problemet nå er at filene fortsatt ligger i galleriet, men nå er filene ødelagte og nå får jeg ikke slettet dem. Vet jeg kan formatere minnekortet men da mister jeg alt på det, og det er jo litt upraktisk og formatere for hver gang jeg skal tømme galleriet for unødvendige filer. Så er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få slettet filene? Takker for svar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Eg trur nok dessverre det er det enkleste.. Å formatere altså. Er litt bedritent system, men ikkje så mykje å gjere med det. Hadde same problem sjølve med Nokiaen (eller Nokiane for den saks skyld) mine. Symbian er eg mektig lei av. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Fan da. Kan jeg laste ned et nytt galleri? Liker ikke det som følger med. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tja du kan no sjå på Handago eller noko, eg er ikkje sikker for å vere heilt sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå