kamikaze303 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har planer om å kjøpe en 360, men er usikker på om jeg skal legge de ekstra kronene i en Elite pga. HDMI utgangen. Er det verdt penga? Alternativene er vel komponentkabelen (som følger med??) eller vga kabel, er det noe særlig forskjell? Har lest litt om det, men er ikke blitt helt klok. En DVI kabel hadde vel gjort susen. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Alle 360'er har hdmi port nå. Ikke særlig forskjeller mellom noen av HD kablene. Kjøp den 360 pakka som passer best for deg. Lenke til kommentar
kamikaze303 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Helt sikker på det? Når jeg leste utenpå esken så står det ikkenoe om HDMI på Premium utgaven. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er HDMI tilkobling på alle nyere Xboxer nå... Eneste forskjellen er at Elite har medfølgende HDMI kabel og 120 GB HDD. En ny HDMI kabel koster rundt 100 kr. Lenke til kommentar
kamikaze303 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Alright!! Den Premium jule-pakka med Lego Indiana Jones og Kung Fu panda som de pusher på elkjøp om dagen er altså med HDMI. Godt jeg ikke kjøpte Elite, regner med at 60 gb holder ganske lenge? Ikke planer om å legge inn en drøss med spill. Endret 9. desember 2008 av kamikaze303 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da skulle du klare deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå