LiamH Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det noen som vet noe om denne bryteren som slår av og på ABS'en på Audi 100 '90 stasjonsvogn? Jepp, den er ganske meningsløs, men når den først er der så kan den liksågodt fungere. Har skiftet selve bryteren uten at det hjalp. Det skjer ingenting når jeg trykker den inn. Det gule lyset på konsollen lyser ikke og det skal vel også komme frem et lys på selve bryteren, men det kommer altså heller ikke frem (har skiftet pæren). Det klikker svakt i releet når jeg trykker inn bryteren, men ingenting skjer. Noen forslag? I tillegg, er det noen som ved hvor en slags svak pipe/ule-lyd som kommer fra bakerste delen av bilen kan komme fra? Lyden kommer fra en eller annen plass f.o.m. baksetet og til bagasjeromsluken? Den kommer med en gang jeg starter bilen, men ikke når bare tenningen er på. Det høres nesten ut som en svak viftelyd kombinert med svak piping. Er det noen som kan tenke seg til hva slags komponent som kan stå bak dette? Skal denne lyden eventuelt være der? Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vil tro lyden du hører er bensinpumpen som enten sitter i tanken eller like ved uten at jeg kjenner din biltype. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Vil tro lyden du hører er bensinpumpen som enten sitter i tanken eller like ved uten at jeg kjenner din biltype. Bensinpumpen ligger i tanken og starter når tenningen slås på, hvis ikke jeg tar helt feil? Lyden er kun der når bilen starter. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er ikke støy fra høyttalere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er batteriet foran eller bak i denne bilen? Kan det være noe som blir indusert av de høye startstrømmene (dersom batteriet er bak)? Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Det er ikke støy fra høyttalere? Anlegget er av, men det kan forsåvidt være en tanke, ja! Skal sjekke det ut! Takker! Er batteriet foran eller bak i denne bilen? Kan det være noe som blir indusert av de høye startstrømmene (dersom batteriet er bak)? Batteriet er foran... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå