Eppelsin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noe som har irritert/forundret meg en stund (=år) nå, er at kokesjokoladen smaker litt anderledes nå enn før. Da mener jeg den "vanlige" kokesjokoladen; "selskapssjokolade" som det står på den (siden jeg tilfeldigvis har den foran meg nå ) Det er desverre den jeg likte aller aller best. Den er fremdeles god, men ikke fullt så god lenger? Eller? Før, dvs ca 5-6(?) år siden, var den også støpt litt anderledes, med kun tversgående riller. Nå har den vanlig rutemønster. Det i seg selv burde jo ikke ha noe å si? En tanke som slo meg nå var om disse formene brukes til andre ting også. Jeg tror at etter at Freia ble solgt, så har de endret oppskriften litt (bruker sikkert noen billigere erstatninger, men det er kun spekulasjoner fra min side). En liten periode hadde dem (eller muligens daværende Freia?) med 25% mer vekt og lik pris også, men det ble det jo slutt på. Flere som har lagt merke til det med smaken? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har ikke lagt merke til det, men jeg savner de tversgående rillene. En annen ting som er scam er den "nye" Freia Kvikk Lunsj. Nå er den pakket inn i plast.. var mer glede med papir og sølvpapir. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hm, jeg syns den smaker likt jeg. Like ille Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jessita: da er du diskvalifisert AERO: Savner de rillene jeg og, hehe. Kanskje det bare er det som er? Sant det med kvikklunchen når du nevner det! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sant det med kvikklunchen når du nevner det! Frilufts- og turmenneske som jeg er så savner jeg kosen med å sitte på fjellet i påska kald på fingrene med en kopp kakao, matpakke (brød seff), en appelsin og en Freia Kvikk Lunsj (i papiremballasje). Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kokesjokolade er grusomme greier. Altfor mye sukker, altfor lite kakao, og kakaoen er av begredelig kvalitet. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kokesjokolade har aldri smakt godt Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dronningsjokolade ftw! Både hvit og vanlig, kan brukes til det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå