Thiraphat Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hei! Jeg så denne artikkelen, og lurer på hva fordelen er med dette? Noen som har noen formeninger om det? please share Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tar du et søk finner du mye info Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) søkte og fant dette, men det hjalp jo ikke stort ... Endret 9. desember 2008 av Thiraphat Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 http://www.hardware.no/artikler/linux_paa_...tation_3_/43067 Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan er hastigheten i Linux på PS3? Er lenge siden jeg har lest noe om det men vet at treghet var et stort problem i starten. Er det blitt noe bedre i senere tid? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei! Jeg så denne artikkelen, og lurer på hva fordelen er med dette? Noen som har noen formeninger om det? please share For å sitere artikkelen du selv linker til: "Hvorfor i alle dager skal man installere Linux på PS3? Jo enkelt og greit - fordi du kan!" Det er egentlig ikke så fryktelig mye nyttig du kan bruke den til.Etter at PS3'en fikk innebygd DivX støtte så er ikke det å bruke den som mediaplayer under linux så fryktelig viktig. Du kan sikkert emulere en del gammle spillmaskiner og spille noen gamle klassikere. Eller du kan bruke det til å lære deg om linux uten å trenge en ekstra PC. Det er 1000-vis av ting du *kan* gjøre med linux på PS3 men hvis du ikke hadde behovet i utgangspunktet så er det ikke sikkert at du har noe mer behov etter å ha lest en liste med 1000 ting. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 søkte og fant dette, men det hjalp jo ikke stort ... da anbefaler jeg deg en abc lære i søk, tok selv et søk på "linux" nå og det dukket opp mange sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå