Isvarmt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har en Peougot 405 96 modell, som jeg trenger noen deler til, har funnet de i webshopen til meca. Men kan ikke bestille, hva er vitsen med webshop når man ikke kan få bestilt deler, har jeg oversett noe her eller. Ser at man kan logge inn, men ingen steder å regestrere seg. Noen som har peiling her?Hvodan bestille ifra Meca http://www.meca.se/?CategoryType_ID=-1 Takker for svar Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Spørs om ikke det bare er engro-salg Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Spørs om ikke det bare er engro-salg unnskyld er ikke så fagkyndig xD Hva skal det bety. Kan jeg ikke bestille deler her ifra, i så fall finnes det andre gode plasser på nett med bil deler Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lurer på om det bare er verksteder og forhandlere med avtale som kan handle fra de, men du kan jo slå på tråden til de å høre Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er null problemer å troppe opp hos en av meca sine butikker og kjøpe/bestille det man vil ha. For oss vanlig dødelige er webshop'en mer som katalog å regne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå