Narviz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tok teoriprøven for klasse B. (bil) på 1. forsøk, 23 min og 5 feil Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer, har du bestilt oppkjøring? Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg stod også på første forsøk med 5 feil jeg var sist inn i rommet med datamaskinene og først ut igjen var ganske herlig å få en bekreftelse på at lesingen dagene før virkelig hjalp, oppkjøring i januar! gleder meg! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer. Selv så hadde jeg 3 feil. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hadde 5 feil jeg også, første forsøk, hadde "testoppkjøring" idag og fikk bestått også, bare 3 uker igjen =D Lenke til kommentar
Narviz Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer, har du bestilt oppkjøring? Ja, kjørelæreren min har bestilt. Skal ha rundt den 15 januar Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå