OstepopErGodt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Har nå en Samsung U700, fungerer greit, men touch knappene låser seg noen ganger som gjør telefonen ubrukelig. Tenkte derfor at jeg kanskje skulle kjøpe meg en ny tlf. Tenkte egentlig først på å kjøpe en Iphone 3G. Men etter å ha lest en del kritikk, er jeg ikke lengre så sikker. Samt at det er litt kjedelig at "alle" har en iphone nå. Har sett litt på X1, Touch Pro, Touch HD, men jeg har egentlig ikke noen særlig innsikt i disse telefonene. Jeg vil ha følgende: Telefon med touch screen skjerm(som funker!! og er presis), minst 3g, lett å manuvere gjennom menyene og den må være rask (hater treige menyer, programmer osv). Forslag? Et par spørsmål oxo: Er det slik at Iphone bare kan spille av musikk som er kjøpt på itunes? eller kan jeg fortsette å laste ned ulovlig musikk? Endret 9. desember 2008 av OstepopErGodt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Har du hastverk? Hvis ikke kan du jo vente til Nokia N97 kommer til neste år. Og ja du kan laste inn på egen musikk til iPhone, ikke bare musikk fra itunes. Men vær obs på at du ikke kan bruke egen musikk som ringetone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå