morgan_kane Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) noen som vet hvorfor elkjøp har satt opp prisene? er jo 200kr dyrere på Pro versjonen. skulle kjøpe igår men fikk ikke bestilt i oppkrav så eg skulle få søstra mi til å plukke den opp med collect store tilbudet dems men skulle først klargjøre det med henne. nå har da elkjøp satt opp prisene og er ikke lenger det billigst på xbox. Endret 9. desember 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Fordi det nærmer seg jul og de vet folk vil betale hva som helst for å få det det skal ha da. Ser expert har satt opp prisene også. 2400kr for den gamle 20gb pakka faktisk. Er nok best å vente til neste år før man kjøper nå. Edit, tror de bare har skrevet feil, er nok 60gb pakken siden den har de 2 spillene. Uansett 500kr dyrere enn før da denne kostet 1890. Endret 9. desember 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 er vel stor etterspørsel nå ja, var innom elkjøp storo idag for å kjøpe left4dead, og hørte at det var utsolgt for elite ihvertfall. Etter en liten runde på elkjop.no, ser det ut til at de får inn ny ladning i disse dager.. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 er vel stor etterspørsel nå ja, var innom elkjøp storo idag for å kjøpe left4dead, og hørte at det var utsolgt for elite ihvertfall. Etter en liten runde på elkjop.no, ser det ut til at de får inn ny ladning i disse dager.. Du kjøpte det vel ? Spilte L4D 7 timer i strekk i går. Tiden bare flyr når man spiller det online. Blir skikkelig hekta på det. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er totalt hekta på L4D selv. Legg meg til så kan vi spille litt en dag. Gamertaggen min er "Herman Gatevold" Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tror priser blir satt opp på det meste av de fleste.fordi det snart er JUL og folk flest kjøper uansett.kjøper ikke spill på hellkjøp lenger fordi spillprisen ligger på 599,bortsett fra noen tilbud innimellom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har aldri betalt mer enn 500kr for et spill i butikk. De er som regel billigere med en gang de kommer og etter en liten stund. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 trur dokker spaceworld setter opp prisene? de har premium til 1998kr Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Før kosta jo alle spill 499 eller mindre på elkjøp, nå er jo nesten alt på 599. har sluttet og handle spill der. Lenke til kommentar
brultus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjøpte Elite igår til 2495,- med to spill på Elkjøp. Var det dyrt? Trodde det var en grei pris jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan fikk du til en undertittel? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 bruk kulturo skin. og start nytt emne. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjøpte Elite igår til 2495,- med to spill på Elkjøp. Var det dyrt? Trodde det var en grei pris jeg. det er veldig bra pris:) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) elkjøp har satt ned prisene igjen. men ikke helt. koster 2000kr no. veit ikke om eg klare å ta dem seriøst. imorra sette dem vell ned til vanlig pris? kjøper heller på spaceworld. Endret 10. desember 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan fikk du til en undertittel? n00b alert! On topic: Ja, vi lar det gå for denne gang siden jeg allerede har kjøpt de Xboxene jeg skal ha. Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvorfor er det ingen som bruker elkjøp sin prisgaranti?? hvis du finner en vare billigere et annet sted, så skal du få det til samme pris hos elkjøp.. Dette for eksempel viss de ikke har mer igjenn av varen, eller det er langt å kjøre til et billigere sted.. Var forige lørdag med en kompis å kjøpte Nintendo DS,, den var billigere på spaceworld, men de var tomme.. men elkjøp hadde inne, å vi fikk det for samme pris som spaceworld Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 da var du heldig, for de pleier å sjekke om konkurrent har på lager. Hadde de visst det, hadde du ikke fått garanti.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 da var du heldig, for de pleier å sjekke om konkurrent har på lager. Hadde de visst det, hadde du ikke fått garanti.. Ehm, det er jo det han sier de ikke hadde. den var billigere på spaceworld, men de var tomme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå