Velarol Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) som alle oss, gledet jeg meg til Guitar Hero World Tour, men etter en dag ibruk ble plutselig senderen på xboxen min ødelagt vet om to stykker til som fikk samme problem. så jeg lurte på om det er fler for jeg hørte rykter om at det var et problem på trommesettet. Endret 10. desember 2008 av Velarol Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Senderen på Xboxen? Nå må du utdype deg litt... Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) som alle oss, gledet jeg meg til Guitar Hero World Tour, men etter en dag ibruk ble plutselig senderen på xboxen min ødelakt vet om to stykker til som fikk samme problem.så jeg lurte på om det er fler for jeg hørte rykter om at det var et problem på trommesettet. trådløs senderen. det som skjer er at ingen av kontrollene mine får kontakt med xboxen, xboxen funker men da må kontrollen gå via usb. Endret 10. desember 2008 av Velarol Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har du prøvd å koble til kontrollene på nytt? Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Har du prøvd å koble til kontrollene på nytt? jepp prøvde 3 kontroller + trommene og 2 trådløse gitarer. det var først da jeg koblet til en gitar med kabel at det var noe som skjedde. Lenke til kommentar
Niki Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er det noen som vet om det er standard gitarer? Eller må man kjøpe nye gitarer til hvert spill? Ser det er ulikt design på gitarene til disse spilene. Men kan de brukes til alle guitar hero spillene? Ikke meningen å kuppe tråden din ;-) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ser det er ulikt design på gitarene til disse spilene. Men kan de brukes til alle guitar hero spillene? Jepp. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Er det noen som vet om det er standard gitarer? Eller må man kjøpe nye gitarer til hvert spill? Ser det er ulikt design på gitarene til disse spilene. Men kan de brukes til alle guitar hero spillene? Ikke meningen å kuppe tråden din ;-) jeg bruker ennå Guitar Hero 2 gitaren min, eneste minuset med det er at du ikke får med touch feltet på gitaren til GH4 men det synes ikke jeg man har så mye bruk for:) Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 skjedde det samme med meg idag. jeg spilte WT med GH3 gitaren min, batteriet var fullt, plutselig disconecta gitaren, og jeg får ikke kobla tilbake igjen. restarte så var alt bra igjen. håper bare ikke at jeg får dette problemet permanent. har ingen ledning på verken gitar eller kontroll, så jeg får nok sende den inn på reperasjon, hvis problemet fortsetter. Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 skjedde det samme med meg idag. jeg spilte WT med GH3 gitaren min, batteriet var fullt, plutselig disconecta gitaren, og jeg får ikke kobla tilbake igjen. restarte så var alt bra igjen. håper bare ikke at jeg får dette problemet permanent. har ingen ledning på verken gitar eller kontroll, så jeg får nok sende den inn på reperasjon, hvis problemet fortsetter. tror nokk det kommer til å skje hvis du kobler til trommesettet for det er det ryktet vill ha det til ødleger senderen, men jeg leverte den inn å fikk den tilbake etter en dag, di resatte den i butikken. men jeg gidder ikke gjøre det hver gang jeg har spilt litt tromme på GH4:P Lenke til kommentar
vlomp Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg sliter med trommesettet jeg <_< jeg må trykke kjempehardt på basspedalen for at den skal registreres på spillet. noen ganger har det også hendt at jeg har måttet trampe på den >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå