magnusbe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som har en av disse to? Nei, har dei ikkje. Men rykta seier at PQ på Rocky II-V ikkje er stort å skryta av. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Nesten DVD kvalitet da? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som har BD utgaven av Léon, og kan si noe om kvaliteten? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som har BD utgaven av Léon, og kan si noe om kvaliteten? å den er fantastisk min venn. Region A though fra amazon.com, men kan bekrefte at den er region all (A,B,C) ^^ ¨¨I noticed the soundtrack is encoded in 96KhZ/24 bit playback¨¨ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen grunn til å tro at utgaven de selger på Play.com som inneholder både DC og Theatrical Cut, skal være noe dårligere? Overføringen av bilde og lyd til HD er vel dem samme (?) Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen grunn til å tro at utgaven de selger på Play.com som inneholder både DC og Theatrical Cut, skal være noe dårligere? Overføringen av bilde og lyd til HD er vel dem samme (?) Jeg har den fra Play.com. Hvis du tenker rent teknisk, så vet jeg ikke. Tenker du rent kunstnerisk, så er DC aå absolutt å foretrekke! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er det verdt og kjøpe Braveheart på blu ray? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ut ifra reviewen fra blu-ray.com, ja! Så DVDen her for noen måneder siden, og den ser ikke akkurat lekker ut Ville kjøpt filmen om du er fan! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som vet når Up kommer på bd her i Europa eller om den er sonefri i statene? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som vet når Up kommer på bd her i Europa eller om den er sonefri i statene? Den er låst. Den har release i Norge den 27. januar. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen grunn til å tro at utgaven de selger på Play.com som inneholder både DC og Theatrical Cut, skal være noe dårligere? Overføringen av bilde og lyd til HD er vel dem samme (?) Jeg har den fra Play.com. Hvis du tenker rent teknisk, så vet jeg ikke. Tenker du rent kunstnerisk, så er DC aå absolutt å foretrekke! Er du fornøyd med kvaliteten da? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Noen som vet når Up kommer på bd her i Europa eller om den er sonefri i statene? Den er låst. Den har release i Norge den 27. januar. Bekrefter at min utgave også er låst. Damnz, 27 januar er lenge til. Jeg føler med de som ikke har sone A-spillere En liten gladnyhet: Release 5. januar i USA, mens kinorelease i Norge er satt til 15. januar. Ut ifra cover (ABC), kan det virke som om den er sonefri. 5.1 DTS MA får vi også servert HDD kilde Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Akkurat ferdig med Monsters, Inc. fantastisk lyd/bilde på den filmen for å si det pent. Kommer sikkert som et sjokk at den er verdt å handle inn Da skal Up i spilleren, så regner jeg med at den er like bra som M, Inc. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Akkurat ferdig med Monsters, Inc. fantastisk lyd/bilde på den filmen for å si det pent. Kommer sikkert som et sjokk at den er verdt å handle inn Da skal Up i spilleren, så regner jeg med at den er like bra som M, Inc. Jeg så den akkurat på bruræj. Den er ikke på langt nær like morsom som de andre PIXARfilmene syns jeg, men den har et solid karaktergalleri, godt script og veldig god feeling. Dessuten var den litt sentimental. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tro det eller ei, men Mosters, Inc. er vel kanskje min favoritt når det kommer til Pixar. Er så lite som skiller filmene dems, siden de har en relativt høy standar på alle sammen for å si det pent. Monsters, Inc er vel den jeg kanskje koser meg mest med Jeg slapp å se Up, siden LG spilleren min ikke likte den. Den virker på i bd spilleren på pcen min, så det er ikke disken det er noe galt med, så må vel en firmware oppdatering til for at den skal virke. Det er den andre Disney utgivelsen som ikke vil spille på kort tid, Race to Witch Mountain hadde samme problemt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Må virkelig si at jeg irriterer meg over ditt eget ord for Blu-Ray Lil-H. Bruræj! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det som er morsomt, da, er når du skal etterligne en japse, kanskje litt småfull og som sier det ordet saktere enn normalt bruuurhej. Prøv det selv, you might like it Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Gleder meg til The Incredibles, Toy Story og Finding Nemo kommer Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen grunn til å tro at utgaven de selger på Play.com som inneholder både DC og Theatrical Cut, skal være noe dårligere? Overføringen av bilde og lyd til HD er vel dem samme (?) Jeg har den fra Play.com. Hvis du tenker rent teknisk, så vet jeg ikke. Tenker du rent kunstnerisk, så er DC aå absolutt å foretrekke! Er du fornøyd med kvaliteten da? Ja, definitivt. Kjøpet av Leon DC var ikke et bomkjøp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Noen andre enn meg som har fått Jenta som lekte med ilden fra Elkjøp? Min dukket opp i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå