Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen grunn til å tro at utgaven de selger på Play.com som inneholder både DC og Theatrical Cut, skal være noe dårligere? Overføringen av bilde og lyd til HD er vel dem samme (?)

 

Jeg har den fra Play.com. Hvis du tenker rent teknisk, så vet jeg ikke. Tenker du rent kunstnerisk, så er DC aå absolutt å foretrekke!

 

Er du fornøyd med kvaliteten da?

Lenke til kommentar
Noen som vet når Up kommer på bd her i Europa eller om den er sonefri i statene? :)

Den er låst.

Den har release i Norge den 27. januar.

 

Bekrefter at min utgave også er låst. Damnz, 27 januar er lenge til. Jeg føler med de som ikke har sone A-spillere

 

En liten gladnyhet:

 

Release 5. januar i USA, mens kinorelease i Norge er satt til 15. januar. Ut ifra cover (ABC), kan det virke som om den er sonefri. 5.1 DTS MA får vi også servert

post-38429-1258809430_thumb.jpg

HDD kilde

Lenke til kommentar
Akkurat ferdig med Monsters, Inc. fantastisk lyd/bilde på den filmen for å si det pent. Kommer sikkert som et sjokk at den er verdt å handle inn :)

 

Da skal Up i spilleren, så regner jeg med at den er like bra som M, Inc.

 

Jeg så den akkurat på bruræj.

 

Den er ikke på langt nær like morsom som de andre PIXARfilmene syns jeg, men den har et solid karaktergalleri, godt script og veldig god feeling. Dessuten var den litt sentimental.

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men Mosters, Inc. er vel kanskje min favoritt når det kommer til Pixar. Er så lite som skiller filmene dems, siden de har en relativt høy standar på alle sammen for å si det pent. Monsters, Inc er vel den jeg kanskje koser meg mest med :)

 

Jeg slapp å se Up, siden LG spilleren min ikke likte den. Den virker på i bd spilleren på pcen min, så det er ikke disken det er noe galt med, så må vel en firmware oppdatering til for at den skal virke. Det er den andre Disney utgivelsen som ikke vil spille på kort tid, Race to Witch Mountain hadde samme problemt.

Lenke til kommentar
Noen grunn til å tro at utgaven de selger på Play.com som inneholder både DC og Theatrical Cut, skal være noe dårligere? Overføringen av bilde og lyd til HD er vel dem samme (?)

 

Jeg har den fra Play.com. Hvis du tenker rent teknisk, så vet jeg ikke. Tenker du rent kunstnerisk, så er DC aå absolutt å foretrekke!

 

Er du fornøyd med kvaliteten da?

 

Ja, definitivt. Kjøpet av Leon DC var ikke et bomkjøp. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...