Lil-H Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) tjalla: Syns det fortsatt er gøy at det er mange filmer som ennå ikke har kommet på BD, kun finnes på HD DVD.. Ang Star Trek skal jeg sjekke kvaliteten nu, så skal prøve å komme tilbake med en tilbakemelding asap. Sjekket kjapt på bluray.com og HDD, fortsatt ingen som har kommet med anmeldelse (som er svakt ) EDIT: tuned in. Garantert en solid utgivelse. Kort fortalt er det bortimot referanse på lyd og bilde. Subben imponerer stort! Endret 7. november 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 blu-ray.com ga den 5/5 på alle punkter, så vi er visst enige Den har visst ikke release i US of A før 17. nov, 16. nov for England (og Europa?) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det noen side hvor man kan se når filmer har utgivelsesdato på DVD i Norge? Kommer for eksempel Hurt Locker ut på DVD snart? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://www.release.no/ Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Takk. Men fant ikke Hurt Locker der dessverre... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er det noen side hvor man kan se når filmer har utgivelsesdato på DVD i Norge? Kommer for eksempel Hurt Locker ut på DVD snart? http://www.axelmusic.com/productDetails/025192048555 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 VideoETA brukte jeg veldig mye før. Ikke norsk tho. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 OK, der ja! Takk for hjelpen, kjipt at det er så lenge til den kommer... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som vet om star wars og alien filmene kommer på BD? Ev. når? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som vet om star wars og alien filmene kommer på BD? Ev. når? Alien er dessverre utsatt til 2011. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 US utgivelsen av Forrest Gump er bekreftet regionfri, så både Sapphire 2 Disc og Chocolate Box Gift Set (også 2 disc) utgavene er da ABC. De koster henholdsvis $19.99 og $24.99 hos amazon for øyeblikket. DTS HD MA 5.1 på begge. Også ute i UK, men jeg finner ingen info for øyeblikket på lyd/tekst, så om det er DTS HD MA på den vet jeg ikke. Funderer litt på om jeg skal kjøpe Sapphire utgaven eller Gift set... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da har jeg lånt og sett deler av Gladiator Special Edt som ble lånt fra LoveFilm. Det at den "norske" utgaven ser bra ut, er total bullshit. Det er EE over en meget lav sko, det finnes ingen sharpness, none what so ever. Dårlige farger, DNR samt støy og gromsete grain. Utgivelsen ser faktisk ganske jævelig ut, og minner sterkt om SD. Det er intet mindre enn en skandale, så jeg forventer at Universal/Paramount gjør noe med dette, slik at jeg, og alle andre Ridley Scott og Gladiator fans kan nyte filmen slik den bør nytes. Må legge til at lydspor, og spesielt score'n i filmen er überalles! Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Har hørt noe snakk om en jubileums utgave av Gladiator, og den bør komme IMO. For alt jeg veit kan det jo hende at de med vilje har laget en dårlig utgave (På lik linje med at LOTR kommer med theatrical først) for å tjene ekstra penger på at folk kjøper begge utgavene, noe som jeg syntes er helt hinsides hvis det er det de har gjort. Er glad jeg lasta ned deler av Blu-rayen for å sjekke kvaliteten på den før min ble sendt fra Amazon så jeg rakk å avbestille! Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg kikket i bladet lyd og bilde i dag, og da så jeg de hadde anmeldt Gladiator. Der så jeg at de hadde gitt full score både til film og det tekniske (lyd og bilde). Er det da snakk om en annen utgave, eller er det noen som har bommet litt? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg kikket i bladet lyd og bilde i dag, og da så jeg de hadde anmeldt Gladiator. Der så jeg at de hadde gitt full score både til film og det tekniske (lyd og bilde). Er det da snakk om en annen utgave, eller er det noen som har bommet litt? Jeg vil absolutt tro det er snakk om samme film, så jeg hadde ikke tatt steget ut for å punge ut for den filmen, nei. Nå ser jeg film på 90" så jeg ser vel detaljer ekstra godt, om du sitter på 40" er du ikke like mye berørt. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ser ut som om noen har problemer med disk 2 på The Godfather triologien fra Play. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Vet noen hvordan bilde og lyden på Harry Potter filmene til £9.99 på Play.com? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ser ut som om noen har problemer med disk 2 på The Godfather triologien fra Play. Jeg sjekket på det tidspunktet han nevnte, men jeg hadde ikke samme problem. Bør nesten teste det ut litt bedre sånn at jeg evt kan klage til play! Noen som vet eksakt hvor langt ut i filmen dette skjer?? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Har sykt lyst på Rocky: The Complete Saga eller Rocky: The Undisputed Collection. Noen som har en av disse to? Endret 20. november 2009 av Cortese Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Spørsmål til dere som har den nye Harry Potter på Blu-ray: Hvordan melder man seg på den såkalte live gruppevisningen den 12 desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå