Mojo Pin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Du får den under tollgrensa fra amazon.com. Den går vel akkurat over =/ Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som vet om La vita e Bella vil komme på Blu-Ray? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Lest litt om når "The Pacific" har release date, og det virker som om det er i mars 2010! Gleder meg Noen som forresten vet om "The Pacific" vil komme ut i omtrent samme type boks som Band of Brothers fikk? Sign up på Amazon.com for de som vil. EDIT: En liten trailer for de som ikke har hørt om serien før Endret 2. november 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hva er egentlig grunnen til at ikke alle Pixar-filmene er sluppet på BD? Hva med Toy Story filmene, The Incredibles og A Bug's Life? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg er nå eier av ett eksemplar av A Bug's Life på BD jeg da. Den er utgitt i statene, og anbefales på det varmeste, lyd og bildekvalitet er noe helt utenom det vanlige. Når det kommer til hvorfor en del andre Pixar-filmer ennå ikke er utgitt på dette formatet, har jeg ikke peiling, men at de kommer til å bli utgitt tror jeg vi kan være rimelig sikre på. Finding Nemo og Toy Story 2 er vel den jeg venter mest på da jeg faktisk ikke har sett disse. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg kan med glede meddele at A Bug's Life også er regionsfri, så det er ingen grunn til å ikke bestille den fra US. Kanskje en litt stiv pris på den, men prisen blir enda stivere her til lands uansett Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Spurte i filmprat, men kanskje litt mer relevant her: Hvordan er kvaliteten på digital-copies som følger med BD-filmer? Vet at jeg i løpet av et halvt år kommer til å skaffe meg BD-spiller så tenker på å investere i Star Trek på BD, men vil jo gjerne se filmen når jeg får den og. Har fått med meg at jeg kan se digital copies i windows media player på laptopen fra en medfølgende dvd-plate, så ingen stor skjerm som skal benyttes. Noen tanker? Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Håper denne kommer til Norge, for jeg ønsker meg norsk tekst. http://www.amazon.com/Harry-Potter-Sorcere...5027&sr=1-8 Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Skal nok ha Ultimate utgavene av HP på BD, men de amerikanske holder lenge.... norsk tekst er bannlyst! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 De skal eg absolutt ha eg og. De danser litt nærmt toll grensen syns eg. Så de kan godt gå ned litt til i pris. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Får kjøpe den jeg også, selv uten norsk tekst. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Harry Potter gidder jeg ikke kjøpe før det kommer en svær pakke med alle filmene. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noen som har sett noen anmeldelser av Star Trek på BD? Finnes det noen grunn til å tro at kvaliteten ikke kommer til å være bra? Hvis ikke, bestille jeg den fra Lefdal til 99 Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har ikke sett noen anmeldelser nei, men jeg har forventninger om at filmen vil se bra ut på Blu-ray. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Harry Potter gidder jeg ikke kjøpe før det kommer en svær pakke med alle filmene. Det var min ide også, helt fram til ifjor da jeg begynte å lese bøkene og kjøpte/så filmen etter at jeg hadde lest boka. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Criterion ute med Paris, Texas i januar. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Min personlige erfaring av Paramount er at de har knallsterke utgivelser, så regner med denne også blir bra. Lefdal sendte min igår (sa de), så jeg kan vel sjekke den så fort jeg får den Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pulp Fiction-koffert frå Australia: http://www.ezydvd.com.au/item.zml/808702 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Min personlige erfaring av Paramount er at de har knallsterke utgivelser, så regner med denne også blir bra. Lefdal sendte min igår (sa de), så jeg kan vel sjekke den så fort jeg får den Bestilte jeg også Sendt i dag. Tror imidlertid jeg skal vente med å se den til jeg har fått reciever og høyttalere på plass Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 24.januar kommer endelig Atonement ut på BD. 2 år etter at den hadde premiere på norske kinoer. På tide å se en 2007/2008 beste filmer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå