Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lest litt om når "The Pacific" har release date, og det virker som om det er i mars 2010! Gleder meg :D Noen som forresten vet om "The Pacific" vil komme ut i omtrent samme type boks som Band of Brothers fikk? :hmm:

Sign up på Amazon.com for de som vil.

EDIT: En liten trailer for de som ikke har hørt om serien før

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Jeg er nå eier av ett eksemplar av A Bug's Life på BD jeg da. Den er utgitt i statene, og anbefales på det varmeste, lyd og bildekvalitet er noe helt utenom det vanlige.

Når det kommer til hvorfor en del andre Pixar-filmer ennå ikke er utgitt på dette formatet, har jeg ikke peiling, men at de kommer til å bli utgitt tror jeg vi kan være rimelig sikre på. Finding Nemo og Toy Story 2 er vel den jeg venter mest på da jeg faktisk ikke har sett disse.

Lenke til kommentar

Spurte i filmprat, men kanskje litt mer relevant her:

Hvordan er kvaliteten på digital-copies som følger med BD-filmer? Vet at jeg i løpet av et halvt år kommer til å skaffe meg BD-spiller så tenker på å investere i Star Trek på BD, men vil jo gjerne se filmen når jeg får den og. Har fått med meg at jeg kan se digital copies i windows media player på laptopen fra en medfølgende dvd-plate, så ingen stor skjerm som skal benyttes.

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Min personlige erfaring av Paramount er at de har knallsterke utgivelser, så regner med denne også blir bra.

Lefdal sendte min igår (sa de), så jeg kan vel sjekke den så fort jeg får den :)

Bestilte jeg også :) Sendt i dag. Tror imidlertid jeg skal vente med å se den til jeg har fått reciever og høyttalere på plass :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...