Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva slags utstyr han bruker?

 

Leste kjapt et par av hans anmeldelser, stort sett enig alt det han sier, så begynner å tvile på hvor dårllig kvaliteten faktisk er. Men, jeg tviler fortsatt sterkt på PQ når det kommer til Gladiator.

 

EDIT: leifet meg

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Noen som vet noe om en release av The Last of the Mohicans? Tror denne filmen hadde egnet seg ekstremt bra på HD-mediet.

 

Får vel komme med et bilde av BD samlinga av bokser og "limited" tittler.

 

Manx, nå har jeg gjemt Dirty Dancing bakerst sånn at Watchmen boksen står oppå den. Fornøyd? :)

 

Kule utgaver, Raste :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om Collateral har en planlakt utgivelses dato for blu-ray? Selve filmen ser jo allerede nydelig ut i vanlig dvd format så jeg er spent på hvordan den vill se ut på blu-ray.

Ingen dato på den enda ser det ut som.

 

Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg så at The Sting gikk på TV akkurat nå, og hver gang jeg ser at den er på TV erger jeg meg over at jeg ikke har kjøpt den enda. Søkte litt rundt, og finner ingen release dato for filmen på BD. Må jeg ty til DVD for å få sett den i hjemmet?

Ser ikke ut som den er å få tak i heller. Jeg har den på HD DVD, så har du en Xbox 360 kan du jo evt. få tak i et drev veldig rimelig. Filmen får du hvertfall til $3.88.

Lenke til kommentar

Jeg har Director's Cut utgaven på BD, men kommer definitivt til og kjøpe Ultimate Cut i tillegg!

 

UC er en 4 disc'er, og skal etter sigende inneholde

 

Disc 1:

* Watchmen: The Ultimate Cut Film (rated R), weaving together the "Tales of the Black Freighter" with the "Watchmen: Director's Cut". 215 minutes

* Audio Commentary with Zack Snyder and Dave Gibbons

 

Disc 2:

* The Phenomenon: The Comic That Changed Comics

* Real Super Heroes, Real Vigilantes

* Mechanics: Technologies of a Fantastic World

* Watchmen: Video Journals

* My Chemical Romance Desolation Row

* Under the Hood (rated PG)

* Story Within a Story: The Books of Watchmen

 

Disc 3:

* Digital Copy of the Theatrical Version.

 

Disc 4:

* Watchmen: The Complete Motion Comics (this is split across two discs on the non-Blu-ray edition) 325 minutes

 

 

Har du ingen utgaver av Watchmen fra før, hadde jeg uten tvil kjøpt UC. Du får den under tollgrensa fra amazon.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...