STRAND1 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Her er en norsk anmeldelse av BD utgaven av Gladiator. http://cinerama.no/anmeldelse/76342124/gladiator Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Noen som vet hva slags utstyr han bruker? Leste kjapt et par av hans anmeldelser, stort sett enig alt det han sier, så begynner å tvile på hvor dårllig kvaliteten faktisk er. Men, jeg tviler fortsatt sterkt på PQ når det kommer til Gladiator. EDIT: leifet meg Endret 14. oktober 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Enda en norsk anmeldelse av Gladiator BD: http://dvdarkivet.no/review.php?id=1255992807 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som vet om Collateral har en planlakt utgivelses dato for blu-ray? Selve filmen ser jo allerede nydelig ut i vanlig dvd format så jeg er spent på hvordan den vill se ut på blu-ray. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen som vet noe om en release av The Last of the Mohicans? Tror denne filmen hadde egnet seg ekstremt bra på HD-mediet. Får vel komme med et bilde av BD samlinga av bokser og "limited" tittler. Manx, nå har jeg gjemt Dirty Dancing bakerst sånn at Watchmen boksen står oppå den. Fornøyd? Kule utgaver, Raste Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Buster Keaton på BD. Hvor kult er ikke det? Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg så at The Sting gikk på TV akkurat nå, og hver gang jeg ser at den er på TV erger jeg meg over at jeg ikke har kjøpt den enda. Søkte litt rundt, og finner ingen release dato for filmen på BD. Må jeg ty til DVD for å få sett den i hjemmet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet om Collateral har en planlakt utgivelses dato for blu-ray? Selve filmen ser jo allerede nydelig ut i vanlig dvd format så jeg er spent på hvordan den vill se ut på blu-ray. Ingen dato på den enda ser det ut som. Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg så at The Sting gikk på TV akkurat nå, og hver gang jeg ser at den er på TV erger jeg meg over at jeg ikke har kjøpt den enda. Søkte litt rundt, og finner ingen release dato for filmen på BD. Må jeg ty til DVD for å få sett den i hjemmet? Ser ikke ut som den er å få tak i heller. Jeg har den på HD DVD, så har du en Xbox 360 kan du jo evt. få tak i et drev veldig rimelig. Filmen får du hvertfall til $3.88. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå virker det som om begge Battle of Red Cliff filmene har kommet på en BD. Sånn for og si ifra til de som er inntriserte* (*jeg husker ikke hvordan ordet skrives..) Det ser nå hvertfall ut som det når det står 293 minutter spilletid på product details. http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002GDM...;pf_rd_i=468294 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå virker det som om begge Battle of Red Cliff filmene har kommet på en BD. Sånn for og si ifra til de som er inntriserte* (*jeg husker ikke hvordan ordet skrives..) Det ser nå hvertfall ut som det når det står 293 minutter spilletid på product details. http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002GDM...;pf_rd_i=468294 Hmm.. Language English er denne dubba? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er bare amazon som er litt skutt i huet når det gjelder info om undertekster, språk, regioner, osv... Det skal være kinesisk DTS lydspor på spec.ed. UK disc'en. Det er forøvrig en 2 disc utgave, med begge filmene. Hvorfor denne koster det samme i UK som 1 disc utgaven med bare del 1 er en annen sak... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) The Ultimate Bourne Collection hos Platekompaniet.no: 699,- NOK. The Ultimate Bourne Collection hos CDON.com: 399,- NOK. PK tuller noe grådig her. Endret 28. oktober 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sopranos, er det noen dato for BD-release? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Sesong 6 er ute på BD i statene, delt opp i 2 bokser. Begge er regionfrie. Sesong 1 kommer i en boks nå den 24. november. Har ikke hørt noe om BD utgivelse i UK eller norden enda. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg vil ha alle sesongene på BD. Har ikke sett noe, og planlegger å gjøre det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som vet hvilken utgave av Watchmen som er best på BD? "Director's Cut" eller "The Ultimate Cut" som slippes 10. Nov ? Er The Ultimate Cut verdt den dobbelte prisen av DC ? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg har Director's Cut utgaven på BD, men kommer definitivt til og kjøpe Ultimate Cut i tillegg! UC er en 4 disc'er, og skal etter sigende inneholde Disc 1: * Watchmen: The Ultimate Cut Film (rated R), weaving together the "Tales of the Black Freighter" with the "Watchmen: Director's Cut". 215 minutes * Audio Commentary with Zack Snyder and Dave Gibbons Disc 2: * The Phenomenon: The Comic That Changed Comics * Real Super Heroes, Real Vigilantes * Mechanics: Technologies of a Fantastic World * Watchmen: Video Journals * My Chemical Romance Desolation Row * Under the Hood (rated PG) * Story Within a Story: The Books of Watchmen Disc 3: * Digital Copy of the Theatrical Version. Disc 4: * Watchmen: The Complete Motion Comics (this is split across two discs on the non-Blu-ray edition) 325 minutes Har du ingen utgaver av Watchmen fra før, hadde jeg uten tvil kjøpt UC. Du får den under tollgrensa fra amazon.com. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kanskje jeg må gå for den Blir den sluppet I Europa også? Hvis ikke, vil den amerikanske utgaven være region free? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det er Warner som har den, så den er 100% garantert regionfri Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Ingen stor nyhet men for de som har vært usikre om Easy Rider var verdt å kjøpe på BD, så virker det som om Dvd Beaver kan bekrefte at det er et godt kjøp. "70-talls grain" i kombinasjon med BD er digg. Endret 1. november 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå