Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden

Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk lyst på den wizard of oz boksen eg og. Prisen var jo ikkje så gale men det jo irriterende med dette toll opplegget da.

Ser hvertfall ut som den er mer enn verdt prisen. Omtrent full pott hos blu-ray.com :)

http://www.blu-ray.com/movies/The-Wizard-o...ay-Review/6366/

As far as I'm concerned, this box set is fairly priced (especially considering the immense value contained within) and deserves to find its way into the hands of every fan, young or old. Well done, Warner... well done.
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

For de som har lyst og litt ekstra penger :)

Signerte Transformers 1 & 2 av Michael Bay, støtter Make A Wish Foundation i samme slengen. Så var det da å bestemme seg om det er verdt å betale 600 spenn for to BD utgaver av Transformers med navnetrekket til Mr. Bay him self :)

Er noe dritt akkurat nå at jeg har Transformers 1 på både BD og HD DVD fra før, men skal vel ikke se bort ifra at det blir hedersplass i hylla for et par filmer i løpet av nær fremtid.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Manx, nå har jeg gjemt Dirty Dancing bakerst sånn at Watchmen boksen står oppå den. Fornøyd? :)

Flink gutt :thumbup:

:!:

Edit:

Dette kommer sikkert som et sjokk på de fleste, men et stykk Transformers 1 & 2 på vei i løpet av ikke alt for lenge håper jeg. Litt stivt med $150 (ink. frakt) men moro å ha og støtter vel en god sak i samme slengen regner jeg med. Bay skal vel sprenge Elmo i luften for en barnehage tenker jeg for pengene som blir til overs :D

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...