Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Of course! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Fikk lyst på den wizard of oz boksen eg og. Prisen var jo ikkje så gale men det jo irriterende med dette toll opplegget da. Ser hvertfall ut som den er mer enn verdt prisen. Omtrent full pott hos blu-ray.com http://www.blu-ray.com/movies/The-Wizard-o...ay-Review/6366/ As far as I'm concerned, this box set is fairly priced (especially considering the immense value contained within) and deserves to find its way into the hands of every fan, young or old. Well done, Warner... well done. Endret 25. september 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Til de som er ute etter BD Stand-Alone player så har Elkjøp en Phillips til 995 kroner Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 North by Northwest på blu-ray Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Eg såg Vår, sumar, haust, vinter... og vår i dag. Er det nokon som veit om det er planar for å gje den ut på BD? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) For de som har lyst og litt ekstra penger Signerte Transformers 1 & 2 av Michael Bay, støtter Make A Wish Foundation i samme slengen. Så var det da å bestemme seg om det er verdt å betale 600 spenn for to BD utgaver av Transformers med navnetrekket til Mr. Bay him self Er noe dritt akkurat nå at jeg har Transformers 1 på både BD og HD DVD fra før, men skal vel ikke se bort ifra at det blir hedersplass i hylla for et par filmer i løpet av nær fremtid. Endret 1. oktober 2009 av Manx Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Filmene er jo signert av selveste Tyrese også! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Warner lover billeg-BD: http://www.release.no/artikkel.asp?id=5949 40 Blu-ray-titler med innpriser til butikk på 75 kroner, det vil Warner lokke med i høst. Blant titlene finner vi filmer som Blood Diamond, Departed, Ocean’s-filmene og Happy Feet. Alle dei nemnde titlane har eg på HD DVD... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jesus. Dette er titler som er eldgamle! Ville heller fokusert på å relansere Ocean's 13, for den ser forferdelig dårlig ut. Uansett, det står at innpris på BD er 164,- for nye titler. Det er i så fall krisehøyt. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Artig sak om HD DVD-titlane i Spaceworld på Paleet: http://www.release.no/artikkel.asp?ID=5954 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Får vel komme med et bilde av BD samlinga av bokser og "limited" tittler. Manx, nå har jeg gjemt Dirty Dancing bakerst sånn at Watchmen boksen står oppå den. Fornøyd? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fikk Petrol Can-utgaven av Reservoir Dogs i posten i dag Bestilte den mandagskvelden fra Base.com. Kjemerask levering! Var imidlertid en bulk i boksen, men gidder ikke returnere den. Så fatisk litt stilig ut, på en måte Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Nice samling, Raste Fight Club - Jubileums utgave (Blu-Ray) Utgivelsesdato: 2009-12-02 Fin julegave til meg selv Endret 9. oktober 2009 av MKej Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Manx, nå har jeg gjemt Dirty Dancing bakerst sånn at Watchmen boksen står oppå den. Fornøyd? Flink gutt :!: Edit: Dette kommer sikkert som et sjokk på de fleste, men et stykk Transformers 1 & 2 på vei i løpet av ikke alt for lenge håper jeg. Litt stivt med $150 (ink. frakt) men moro å ha og støtter vel en god sak i samme slengen regner jeg med. Bay skal vel sprenge Elmo i luften for en barnehage tenker jeg for pengene som blir til overs Endret 9. oktober 2009 av Manx Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Nice samling, Raste Fight Club - Jubileums utgave (Blu-Ray) Utgivelsesdato: 2009-12-02 Fin julegave til meg selv Er det noe spesielt med den utgaven? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nice samling, Raste Fight Club - Jubileums utgave (Blu-Ray) Utgivelsesdato: 2009-12-02 Fin julegave til meg selv Er det noe spesielt med den utgaven? Står lite info på cdon, kommer vel mer info når det nærmere seg rls dato.. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Nice samling, Raste Fight Club - Jubileums utgave (Blu-Ray) Utgivelsesdato: 2009-12-02 Fin julegave til meg selv Er det noe spesielt med den utgaven? Står lite info på cdon, kommer vel mer info når det nærmere seg rls dato.. Står vel hva som er spesielt her Fight Club Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Bra bare en uke etter USA releasen, som mest sannsynlig blir region a locked.. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 play.com er jo England da og ikke USA så har ingenting å si om den er region locked siden da er den isåfall region b Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skal kjøpe hylle til å ha film i. Er det noen som vet om Blu-Rays passer inn i en slik DVD-slot? Har målt og fant ut at Blu-Ray er 2 cm kortere enn DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå