Gunfreak Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Band of brothers på BD ser kjempe bra ut, spesielt at man får helt noe og ekstremt kule ekstra saker Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som har peil på hva slags lyd 'Crank' har? Jeg snakker om den norske releasen som kommer 09.09. Elkjøp har den som DD5.1, PK har DTS HD (Engelsk). Så kan en undres seg om dette er vanlig DD, Master Audio eller High Res (som det kan antyde). Jeg vet coveret sier PCM Audio (uncompressed), og det skal visstnok være 7.1 i følge HDD og blu-ray.com. Spørsmålet er da om Norge får en shitty release, slik som de tidligere europeeiske utgitt av Lionsgate i USA. Hmm. Coveret sier også 2.35:1 (hos axelmusic), men i alle omtaler står det 1.85:1, inkl info hos både elkjøp og PK. I tillegg har min DVD 1.77:1 (faktisk ikke 1.78:1, nei). Elkjøp Crank Ikke greit å bli klok nei. Elkjøp har den til 99penger, så tenkte jeg kunne kjøpe den om den hadde alt i orden. Eller evt kjøpe fra Amerika selvom den er locked til A, og da bruke min nyinnkjøpe PS3slim for å bitstreame. Antar PQ ikke er like bra som min europeeiske S550. Amerikansk utgave har dessuten glansete sølvcover som passer bra med resten av Lionsgateutgivelsene mine. Noen andre som sliter med slike dilemmas som dette? Jeg kan umulig være den eneste som er så gal Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Etter litt googling ser det ut som de fleste oppgir "DTS-HD Master Audio 5.1". Vet ikke hvor troverdig det er dog... kjenner heller ikke til AVZone, men mulig andre vet om de er til å stole på? Endret 6. september 2009 av datating Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvorfor finner jeg ikke Denne noen sted? står at Street Date er 8 September. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 tror den ble utsatt til neste år en gang Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Bad, hadde vært kjekt med den på Blu-ray. Var det slik at alle BDer fra Warner og Paramount blir region free uansett? Endret 9. september 2009 av Cortese Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Utsatt til 2010 ifølge forumet til blu-ray.com. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 'The Lord of the Rings Trilogy' Blu-ray Delayed Jeg venter nå uansett på extended utgavene på BD jeg da... Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Noen som har peil på hva slags lyd 'Crank' har? Jeg snakker om den norske releasen som kommer 09.09. Elkjøp har den som DD5.1, PK har DTS HD (Engelsk). Så kan en undres seg om dette er vanlig DD, Master Audio eller High Res (som det kan antyde). Jeg vet coveret sier PCM Audio (uncompressed), og det skal visstnok være 7.1 i følge HDD og blu-ray.com. Spørsmålet er da om Norge får en shitty release, slik som de tidligere europeeiske utgitt av Lionsgate i USA. Hmm. Coveret sier også 2.35:1 (hos axelmusic), men i alle omtaler står det 1.85:1, inkl info hos både elkjøp og PK. I tillegg har min DVD 1.77:1 (faktisk ikke 1.78:1, nei). Elkjøp Crank Ikke greit å bli klok nei. Elkjøp har den til 99penger, så tenkte jeg kunne kjøpe den om den hadde alt i orden. Eller evt kjøpe fra Amerika selvom den er locked til A, og da bruke min nyinnkjøpe PS3slim for å bitstreame. Antar PQ ikke er like bra som min europeeiske S550. Amerikansk utgave har dessuten glansete sølvcover som passer bra med resten av Lionsgateutgivelsene mine. Noen andre som sliter med slike dilemmas som dette? Jeg kan umulig være den eneste som er så gal Fikk den norske/nordiske utgivelsen av Crank fra cdon i går. Aspect ratio er 1.77:1. 2 lydspor; DTS-HD Master Audio 5.1 og vanlig DD 5.1. Norsk, svensk, dansk og finsk som undertekster - kan slås av. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sinnsykt godt jobbet mjau! At de ikke bare kan gi ut det samme lydsporet. Kan umulig være så vanskelig. Ratio burde også være en smal sak å få fikset. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Vet ikke om denne har vært oppe enda.[...] Filmen suger sikker noe helt jævlig, men jeg har lagt inn en bestilling Sjekk øvst på denne sida... Og filmen har faktisk fått gode kritikkar blant folk som liker lågbudsjetts skrekkfilmar. Har også lagt inn en bestilling på denne, selv om jeg begynner å få en ganske bra Blu-ray samling, så er det nok HD DVD som er foretrukket her i gården. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er denne disken sonefri? står ikke noe om sone på siden http://www.amazon.com/gp/product/ref=pe_20...ASIN=B0029O0BK4 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er denne disken sonefri? står ikke noe om sone på siden http://www.amazon.com/gp/product/ref=pe_20...ASIN=B0029O0BK4 Sonefri. http://bluray.liesinc.net/ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er denne disken sonefri? står ikke noe om sone på siden http://www.amazon.com/gp/product/ref=pe_20...ASIN=B0029O0BK4 Det ser sånn ut, ja ifølge denne oversikten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Takk, fin side det der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har også lagt inn en bestilling på denne, selv om jeg begynner å få en ganske bra Blu-ray samling, så er det nok HD DVD som er foretrukket her i gården. Er vel en av noen få siste krampetrekkningene som er av HD DVD, hadde vel faktisk aldri kjøpt filmen hvis det ikke var at det var mulig for å ha noe som det bare er laget 500 kopier av i hylla Er bare å komme seg helt over på BD, har vel på 60/40 når det kommer til BD vs. HD DVD nå og det kommer ikke til å bli noe mindre. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen som vet om en pålitelig side der region a mot region b versjoner blir vurdert på innhold og kvalitet? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ser at den britiske utgaven av gladiator på blu-ray (steelbook) har fått gode kritikker på bla. play.com. Noen som har fått denne utgaven og som kan bekrefte det mange skriver om flott bilde? Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg får den i posten iløpet av et par dager, så kan sikkert se etter (ikke det at jeg vet hva dere mener med bra bilde ) Endret 14. september 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå