Gå til innhold

HD DVD og Blu-ray-titler: hva skjer i HD-verden


Dragoncrest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi Spielberg liker å lå oss vente på alt som er moro :)

 

Er kun Close Encounters of the Third Kind og Indy fire som har blitt sluppet i fra den mannen enda. Som jeg har skrevet noen ganger før også, det var akkurat det samme når filmene hans skulle ut på DVD, det tok lang tid før de mest spennende tittlene dukket opp.

 

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar

Jaja, flere tittler jeg venter på som HEAT.

 

Ser master and commander har kommet.

 

Et spørsmål.

 

Vil jeg faktisk høre forskjell på analog surround og DTS coaxel?

 

Jeg har kjøpt coaxel og venter på den, men vil jeg høre noe forskjel, og da mener jeg ekte forskjell og ikke inbilt foskjell som bare audiofile kan "høre"

Lenke til kommentar
Fordi Spielberg liker å lå oss vente på alt som er moro :)

 

Er kun Close Encounters of the Third Kind og Indy fire som har blitt sluppet i fra den mannen enda. Som jeg har skrevet noen ganger før også, det var akkurat det samme når filmene hans skulle ut på DVD, det tok lang tid før de mest spennende tittlene dukket opp.

 

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet :)

How 'bout Jurassic Park! Den venter jeg på :yes:

 

Forresten alt fra Spielberg.

Lenke til kommentar
Fordi Spielberg liker å lå oss vente på alt som er moro :)

 

Er kun Close Encounters of the Third Kind og Indy fire som har blitt sluppet i fra den mannen enda. Som jeg har skrevet noen ganger før også, det var akkurat det samme når filmene hans skulle ut på DVD, det tok lang tid før de mest spennende tittlene dukket opp.

 

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet :)

How 'bout Jurassic Park! Den venter jeg på :yes:

 

Forresten alt fra Spielberg.

Lenke til kommentar
Heat regner jeg med at du vet er på vei, kommer 10.11.

 

Om du kommer til å høre forskjell, selv har jeg brukt coax fra dag en (hdmi nå) og føler ikke at jeg har hengt noe etter.

 

Du vil høre mer forskjell med å bytte kabler fra forsterker til høytallerne for å si det sånn.

 

Håper bdn kommer med både theatrical release og dir cut, siden Mann skal kutte filmen med 2 min...

 

http://www.blu-ray.com/news/?id=3274

 

Og hvorfor vente til 10.11.. :phttp://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1003511...at/Product.html

Lenke til kommentar

Sesong 1 er ute i statene nå, bare så synd at jeg har alt fra før av så det blir litt vel dyrt å oppgradere til BD. Men jeg kommer til å holde et lite øye med prisen fremover og for å se hvor langt ned den kommer, men å betale $60 for en tv-serie jeg har fra før det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Stålcoverne til Blu-ray er kule, så må få ut fingern og bestille meg den utgaven der. :) The Godfather-trilogien samt BoB må også høstes inn. Venter dog fortsatt på at Bourne-trilogien kommer i en samlingsboks her i norden før en bestilling finner sted; tar alt for lang tid.

The-Bourne-Ultimate-Collection [blu-Ray]

Subtitles English For The Hearing Impaired ; French ; Italian ; German ; Spanish ; Japanese ; Danish ; Dutch ; Finnish ; Korean ; Norwegian ; Portuguese ; Swedish ; Traditional Mandarin

 

Er vel engelsk språk på boksen, men har norsk undertekst :)

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...